نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان: اسرائیل راهکار تشکیل دو کشوری را تخریب می‌کند

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد، بحران درآمدهای مالیاتی در فلسطین همچنان ادامه دارد و به صورت نهایی حل نشده است.

به گزارش ایسنا، به نوشته روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌العربی، محمد اشتیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در آغاز بیست و هشتمین جلسه کابینه ضمن تاکید بر عملکرد اسرائیل برای تخریب راهکار تشکیل دو کشوری اعلام کرد که فلسطینیان با حمله وحشیانه اسرائیل برای آغاز اجرای مجموعه جدیدی از شهرک‌سازی‌ها در کرانه باختری مقابله می‌کنند.

وی تاکید کرد: اسرائیل به صورت روشمند برای تخریب راهکار تشکیل دو کشوری عمل می‌کند.

اشتیه همچنین تصریح کرد، بحران درآمدهای مالیاتی در فلسطین همچنان ادامه دارد و هنوز به صورت نهایی حل نشده است. اسرائیل همواره به توقیف اموال اسراء و شهدای فلسطینی ادامه می‌دهد.

وی تاکید کرد: دولت به تمامی تعهدات داده شده از سوی محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین پایبند خواهد ماند.

نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین فعالیت ملی گسترده مربوط به حمایت از تولیدات ملی، تقویت استراتژی استقلال از اشغالگران صهیونیستی و جایگزی پیدا کردن برای آنها درخصوص واردات محصولات کشاورزی، منابع دامی، صنایع سبک و دیگر تولیدات در بازارهای فلسطینی تقدیر کرد.

اشتیه ضمن استقبال از پیشرفت در مقدمه‌چینی برای برگزاری انتخابات، تاکید کرد که محمود عباس می‌خواهد این انتخابات برگزار شود و رهبری اراده سیاسی برای برگزاری آن را دارد. ما می‌خواهیم شعله دموکراسی بازگردد و عملیات دموکراسی با گفتگوی ملی در پارلمان حاکم شود.

وی همچنین عنوان داشت: پیام‌های متعددی به کشورهای مختلف جهان به خاطر کمک به موفقیت انتخابات در شهر قدس ارسال شده است.

 انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۳ آبان ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۵
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 98081308018
  • خبرنگار : 71588