رشد ۶۵ درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از رشد ۶۵ درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری استان خبر داد و گفت: امسال بیش از ۱۹ هزار و ۵۸۴ نفر از زائرین اربعین حسینی استان با ناوگان حمل و نقل اتوبوسی راهی مرز مهران شدند.

محمدرضا نازک کار در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه روند بازگشت زائرین اربعین با اعزام ناوگان حمل و نقلی اتوبوسی استان در حال نظارت و پیگیری است، اظهار کرد: با گذشت هفت روز از اربعین بیش از ۱۶ هزار نفر از زائرین استان گیلان با استفاده از ناوگان حمل و نقل اتوبوسی به استان بازگشتند.

وی با بیان اینکه بالغ بر ۴۵۰ دستگاه اتوبوس نسبت به جابجایی زائرین از مرز مهران به استان اقدام کردند، افزود: در اربعین سال جاری هیئت های اعزامی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان به همراه نمایندگان تشکل های صنفی استان به مرز مهران بر روند بازگشت زوار اربعین حسینی استان گیلان نظارت مستمر داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به آمار کلی اعزام های انجام گرفته زائرین اربعین از استان، گفت: سال گذشته بالغ بر ۱۲ هزار نفر و امسال بیش از ۱۹ هزار و ۵۸۴ نفر از زائرین اربعین حسینی استان با ناوگان حمل و نقل اتوبوسی راهی مرز مهران شدند.

نازک کار از رشد ۶۵ درصدی اعزام زوار گیلانی اربعین با ناوگان مسافربری استان خبر داد و متذکر شد: ۱۶ هزار و ۹۳۰ زائر خارجی اربعین نیز از مرز آستارا به مرز شلمچه عزیمت کردند.

وی خاطرنشان کرد: زائران در صورت نیاز به هرگونه اطلاعات تکمیلی در حوزه حمل و نقل عمومی جاده‌ای و یا ضرورت اعلام شکایات می توانند از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱، سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱، اپلیکیشن ۱۴۱ و سایت ۱۴۱ اقدام کنند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۴ آبان ۱۳۹۸ / ۰۰:۴۰
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 98080401597
  • خبرنگار : 50040