امید قادری در گفت و گو با ایسنا، از آغاز تبلیغات برای معرفی رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه 2020 با استفاده از فرصت اربعین خبر داد و اظهارکرد: در این مدت 200 هزار بروشور معرفی این رویداد، جاذبههای گردشگری کرمانشاه، تاسیسات گردشگری و توانمندیهای سرمایه گذاری استان را بین زوار اربعین توزیع کردیم.
وی افزود: همچنین از ظرفیت 150 بیلبوردی که در مسیر تردد زائرین از ورودی استان تا مرز خسروی وجود دارد استفاده کرده و درآنها به تبلیغ کرمانشاه و جاذبههای آن پرداختیم.
مدیرکل میراث فرهنگی استان بابیان اینکه اربعین امسال و بازگشایی مرز خسروی فرصت بسیار خوبی برای معرفی زیباییهای کرمانشاه به هموطنان بود، عنوان کرد: پس از پایان مراسم اربعین نیز تبلیغات خود را با شدت بیشتری در داخل و خارج از استان انجام خواهیم داد.
وی تاکید کرد: براساس برنامهریزی که انجام دادهایم، برای تبلیغات رویداد بزرگ کرمانشاه 2020 به حدود 115 میلیارد ریال اعتبار نیاز داریم.
قادری تبلیغات گسترده در فضای مجازی و روی بیلبوردهای تبلیغاتی در اتوبانهای پرتردد کشور را از جمله برنامههای پیش رو برای معرفی رویداد کرمانشاه 2020 اعلام کرد و گفت: درحال حاضر با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان درحال تبادل نظر کارشناسی و تعیین تکلیف برای اختصاص این بودجه هستیم.
وی اضافه کرد: بزودی تفاهم نامههایی را با سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، استانداری و دستگاههای اجرایی مختلف استان خواهیم داشت تا در آن وظایف هر دستگاه برای برگزاری هرچه بهتر رویداد گردشگری کرمانشاه 2020 مشخص شود.
مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تصریح کرد: دستگاههای اجرایی که با آنها تفاهمنامه خواهیم داشت موظف خواهند بود در بحث تامین زیرساخت روستاهای هدف برای کرمانشاه 2020 که در مرحله اول 70 روستا است، اقدامات لازم را انجام دهند.
انتهای پیام