حضور نیروهای فرهنگی برای پاسخگویی به مسائل شرعی در نجف

مشاور فرهنگی استاندار تهران از حضور نیروهای فرهنگی برای پاسخگویی به مسائل شرعی و آداب زیارت در نجف اشرف در محل‌های اسکان ستاد اربعین استان تهران خبر داد.

احمدرضا خزایی در گفت وگو با خبرنگار اعزامی ایسنا به نجف اشرف گفت: در شهر نجف اشرف اسکان تعداد زیادی از زایران بر عهده ستاد اربعین استان تهران و بر همین اساس توجه به مسائل فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: در همین راستا نصب بنرها با موضوعات فرهنگی و ارسال پیامک‌های فرهنگی به زایران از طریق خطوط تلفن همراه عراقی انجام شده است. در این پیامک‌ها آداب زیارت و حضور در حرمین مطهر و همدلی و مهربانی به زایران گوشزد شده است.

خزایی ادامه داد: این پیامک‌ها مستمر ارسال می‌شود و اهدافی چون تقویت مودت و همدلی در میان زایران اربعین حسینی دنبال می‌شود. ١٢ نفر نیرو در سه منطقه ثورة العشرین، پارکینگ طبقاتی و صحن حضرت زهرا(س) راهنمایی و پاسخگویی به زایران حسینی در حوزه مسائل شرعی به ویژه آداب زیارت و حضور در حرمین مطهر را انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد: علاوه بر این نیروها عاملان فرهنگی نیز در حوزه فرهنگی کمک می‌کنند. ان شاء الله سال به سال اربعین حسینی گسترده‌تر و عظیم‌تر برگزار خواهد شد و صلح و همدلی و امنیت و عزت برای کشور ما به همراه خواهد داشت. همین اربعین حسینی و شور و عظمتی آن برای دشمنان اسلام و کشور ما بازدارنده خواهد بود.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ مهر ۱۳۹۸ / ۱۱:۲۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 98072418285
  • خبرنگار : 71505