در نمایشگاه فناوری نانو صورت گرفت

گسترش همکاری دانشگاه آزاد با شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به امضا رسید.

به گزارش ایسنا، تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی، پژوهشی و آزمایشگاهی بین دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ریاست‌جمهوری به امضای دکتر بابک نگاهداری رئیس پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد و دکتر رضا اسدی‌فرد مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری در دوازدهمین نمایشگاه فناوری نانو رسید.

این تفاهم‌نامه در راستای عمل به سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد مقاومتی و به منظور تحقق شعار محوری «رونق تولید ملی» و به منظور گسترش همکاری‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و استفاده از امکانات و قابلیت‌های فنی و تخصصی و بهره‌گیری از تجارب و ظرفیت‌های حوزه آزمایشگاهی به امضا رسید.

بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، هدف از امضای تفاهم‌نامه همکاری‌های علمی و پژوهشی بین پژوهشگاه و شبکه‌های آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی و شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری، تسهیل در دسترسی پژوهشگران کشور برای بهره‌مندی از خدمات مراکز آزمایشگاهی زیرمجموعه دانشگاه و شبکه و همچنین کمک به توسعه زیرساخت‌های آزمایشگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۵:۱۸
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 98072015081
  • خبرنگار :