رئیس پلیس پیشگیری استان:

ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است

رئیس پلیس پیشگیری استان از آمادگی کامل این پلیس برای خدمت‌رسانی هرچه بهتر به زوار اربعین حسینی( ع) خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ «مهرداد علی‌محمدی» اظهار کرد: پلیس پیشگیری در ماموریت اربعین امسال با استفاده از تمهیدات پیشبینی شده تحت تابعیت قرارگاه ابوذر٬انجام وظیفه می‌کند.

 وی با بیان اینکه ارتقاء امنیت مسافران در مرز مهران اولویت اول پلیس است، اظهار کرد: همکاری های متقابل مردم با پلیس به منظور ارتقاء نظم و امنیت در تحقق اولویت های ماموریتی پلیس نقش تاثیرگذاری دارد.

این مقام انتظامی ضمن آرزوی توفیق برای همه زائران و مشتاقان زیارت عتبات عالیات اظهار داشت: لازم است مردم نهایت همکاری و تعامل را با خدمتگزاران خود در سراسر مسیر های منتهی به مرزهای مهران داشته باشند.

 وی به زائران توصیه کرد: در ایستگاه‌ها و توقف گاهها در هنگام شارژ تلفن همراه نسبت به عدم جابجایی آن توسط افراد ناشناس هوشیار باشند٬همچنین به هنگام ادای فرایض حتماً یک نفر در کنار خود به منظور حفظ و مراقبت از اموال بماند .

سرهنگ علی محمدی همچنین عنوان کرد: زائران اشیاء قیمتی خود نظیر گوشی تلفن همراه٬ پول نقد وطلاجات را در معرض دید عموم قرار ندهند٬اطلاعات شخصی خود را به راحتی در اختیار افراد ناشناس  نگذارند و در حفظ اوراق هویتی خود نظیر گذرنامه و ....کوشا باشند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۰ مهر ۱۳۹۸ / ۱۳:۴۹
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 98072014962
  • خبرنگار :