رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی:

ایران در حوزه قلب و عروق جزو کشورهای سطح یک جهان است

 رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی  گفت:  ایران جزء کشورهای سطح یک جهان است و بهترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهرهای مختلف ایران مانند مشهد، تهران، تبریز، شیراز  به دست پزشکان ما با موفقیت انجام شده است.

به گزارش ایسنا، محمود شبستری امروز در نشست خبری سومین کنگره جهانی قلب رضوی که در بیمارستان رضوی برگزارشد، اظهار کرد: در بیمارستان رضوی ظرفیتی فراتر از گذشته ایجاد شده است، سمینار قلب نمونه کاملی از یک حرکت وسیع و هدفمند است.

وی ادامه داد: سومین کنگره جهانی قلب رضوی از ۱۷ تا ۱۹ مهر ماه ۹۸ و به‌مدت سه روز در بیمارستان رضوی برگزار می‌شود. برگزاری این کنگره علمی می‌تواند زمینه‌ساز برقراری ارتباط خوبی با دانشمندان بزرگ جهان و تبادل دانش و علم با آنان شود.

وی افزود: در این کنگره پزشکی 45 مهمان از 19 کشور جهان و متخصصان و جراحان قلب جهان از انگلستان، آمریکا و ایتالیا حضور دارند. هم‌چنین این سمینار 200 سخنرانی خواهد داشت و 22  عمل قلب باز بر روی بیمارانی که از شهرهای مختلف مانند ارومیه می‌آیند، انجام خواهدشد.

رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی،  ادامه داد: بیش از 700 متخصص، فوق تخصص و جراح قلب و عروق در سومین کنگره جهانی قلب رضوی شرکت خواهند کرد.  تاکنون حدود 500 نفر ثبت‌نام و اعلام حضور کرده‌اند، ایران سهم و نقشی ویژه در برگزاری کنگره‌های بین‌المللی در جهان دارد.

 شبستری عنوان کرد: ایران جزو کشورهای سطح یک جهان است، بهترین اعمال جراحی قلب دنیا در شهرهای مختلف ایران مانند مشهد، تهران، تبریز، شیراز  به دست پزشکان ما با موفقیت انجام شده است. در رشته قلب پتانسیل‌های زیادی داریم و سهم کنفرانس‌های ما در اروپا و در هر محفل علمی بسیار زیاد است.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۸:۴۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98071310011
  • خبرنگار :