صفا صبوری دیلمی در گفتوگو با ایسنا، در مورد مشکل آسفالت بزرگراه یاسینی با بیان اینکه عملیات آسفالت این بزرگراه با احتساب دولاین حدود ۳۰ کیلومتر میشود، گفت: آسفالت بزرگراه یاسینی مشکل زیرسازی دارد و مدام فرونشست کرده و شاهد ایجاد چاله هستیم.
وی با اشاره به مشکلات فنی آسفالت یاسینی با بیان اینکه بررسیها نشان داد که فقط با جمع کردن آسفالت، مشکلات این بزرگراه حل نمی شود، گفت: اگر مرمت آسفالت این بزرگراه در حد تراش و روکش باشد؛ قطعا باید دو سال دیگر آسفالت آن تکرار شود و بررسیهای کارشناسی نشان داد که اصلاح زیرسازی پروژه الزامی است.
صبوری دیلمی با بیان اینکه برای آسفالت بزرگراه یاسینی باید کار زیرساختی انجام شود به همین علت به روش بتن غلتکی، زیرسازی آن را تحکیم میکنیم، گفت: بعد از آن در میانه از لایه ژئوتکستایل استفاده کرده و در آخر از آسفالت پلیمری برای پوشش معابر استفاده خواهیم کرد که با این شیوه، عمر استاندارد آسفالت افزایش مییابد.
وی با اشاره به ایجاد مشکل مشابه در بزرگراه آزادگان، گفت: براساس برنامهریزیها آسفالت کل محور بزرگراه یاسینی به این شیوه اصلاح شده اما برای بزرگراه آزادگان میبایست مرحله به مرحله اقدامات لازم را انجام دهیم.
به گزارش ایسنا، بزرگراه شهید یاسینی در شمال شرق تهران که از انتهای بزرگراه شهید بابایی و بزرگراه دماوند و آبعلی (جاده هراز) آغاز و تا بزرگراه بسیج (تقاطع پلهای غیر همسطح شهید کلاهدوز) در ابتدای خیابان پیروزی در شرق تهران ادامه دارد.
انتهای پیام