چگونه آگهی استخدام بنویسیم؟

نوشتن آگهی مناسب یکی از مهم‌ترین کارهای کارفرما قبل از استخدام است، زیرا هدف هر کارفرمایی از نوشتن آگهی استخدام، یافتن مناسب‌ترین افراد و استخدام وی است، یعنی کسی که به شغل آگهی‌شده علاقه داشته باشد و بتواند آن را بهتر از هر شخص دیگری انجام دهد.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام کارجوپلاس، در آگهی استخدامی ابتدا باید عنوان شغل به درستی انتخاب شود تا کارجویان موقع جستجو میان آگهی های مختلف از روی عنوان شغلی بتوانند انتخاب درستی داشته باشند.

توضیحات شغل بخش بعدی است که به شرح وظایف و جزئیات می‌پردازد که معمولا مرور کلیِ موقعیت شغلی، به شکل پاراگراف نوشته می‌شود و به کارجوها ایده‌ای کلی در مورد آنچه باید به صورت روزانه انجام دهند، ارائه می‌دهد.

ارائه صلاحیت ها و مهارت های مورد نظر یکی از مهم‌ترین بخش‌های آگهی استخدامی است. پس از آن که کارجو در مورد فرصت شغلی شما آگاه شد، باید بداند که آیا شایستگی و صلاحیت پر کردن فرم درخواست برای آن شغل را دارد یا خیر. مهارت‌های مورد نیاز برای شغل شامل مهارت‌ها، دستاوردهای آموزشی و تجربیاتی است که برای انجام شغل مورد نظر، کاملا ضروری است.

کافرما می تواند تمامی موارد بالا را در آگهی استخدام کارجوپلاس وارد کند، همینطور کارجویان را جستجو و آن ها را دنبال کند.

برای دانلود اپلیکیشن کارجوپلاس اینجا کلیک کنید

انتهای رپرتاژ آگهی

  • چهارشنبه/ ۳ مهر ۱۳۹۸ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98070302502
  • خبرنگار : 30054