راهنمای خرید گل آنلاین

امروزه در دکوراسیون خانه‌ها و محیط‌های کاری به هیچ عنوان نمی‌توان وجود گل را نادیده گرفت.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام پذیرانو، تحقیقات نشان می‌دهد کسانی که گل و گیاه در داخل خانه نگهداری می‌کنند بدن سالم‌تری نسبت به خانه‌هایی که فاقد گل و گیاه است، دارند.

تحقیقات در مورد فواید و خواص گل‌ها ⁃

دانشمندان پی برده‌اند که آن دسته از بیماران بستری‌ شده در بیمارستان که درون اتاق خود گل و گیاهی نگهداری می‌کنند، شاد و پرنشاط‌تر و همچنین فشارخون سیستولیک و ضربان قلب پایین‌تری (کم‌تر خسته و نگران بودن) نسبت به بیمارانی که داخل اتاق خود فاقد گل و گیاهی هستند، دارند. به‌طورکلی در حالت روحی و روانی مثبت‌تری قرار داشتند.

 ⁃ محققان دانشگاه گرونینگن در هلند دریافتند که کسانی که هنگام شام خوردن در رستوران روی میزشان گل طبیعی قرار دارد خلق‌وخوی بهتری دارند.

 ⁃ راناس، ایونسون، ریچ، سیاستورم و پاتیل هنگام تحقیقات روی کارمندان یک اداره دریافتند که اداراتی که در آن‌ها گل و گیاه نگهداری می‌شود کارمندانی شادتر و پرنشاط‌تر از اداراتی که هیچ گل و گیاهی ندارند است.

اگر هنوز متقاعد نشده‌اید: شیباتا و سوزوکی شواهدی جمع‌آوری کردند که بین دیدن گیاهان برگ سبز و خلاق‌تر بودن ارتباطی وجود دارد.

و این‌که گیاهان حداقل کاری که می‌کنند بهتر کردن عملکرد مغز، هوا را تازه می‌کنند.

بوییدن گل‌ها:

بوییدن گل‌ها به ما حس و حال خوبی می‌دهد و باعث می‌شود اضطراب کم‌تری داشته باشیم.

 ⁃ هنگامی‌که در حال انتخاب دسته‌گل، سبد گل، دسته‌گل عروس یا ماشین عروس و یا تاج گل از سایت پذیرانو هستید به یاد داشته باشید که رنگ‌های ملایم‌تر و روشن‌تر به‌طورکلی آرامش بیشتری می‌دهند، در حالی‌ که رنگ‌های تند و جسورانه به شما انرژی می‌دهند.

 ⁃ یک دسته‌گل یا سبد گل بارنگ‌هایی که در چرخه‌ی رنگ‌ها نزدیک به هم هستند نیز آرامش‌بخش‌تر خواهند بود. اگر رنگ‌ها متضاد یکدیگر باشند متعاقبا تاثیر متفاوتی بر جا خواهد گذاشت، مطالعه تحقیقات نشان داده که اشکال منحنی به‌طورکلی آرامش‌بخش هستند.

 • پس یک انتخاب آگاهانه داشته باشید.

(می‌توانید با تیم پشتیبانی پذیرانو جهت مشاوره در خرید بهتر از سایت راهنمایی بگیرید)

پذیرانو از یک تیم حرفه‌ای و با چندین سال سابقه در بازار گل ایران توانسته برای راحتی و جلب اعتماد مشتریان این مطالب را در اختیار شما قرار داده تا بهتر بتوانید انتخاب و خریدی مطئین را از سایت پذیرانو تجربه کنید.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاوره و راهنمایی با شماره تلفن‌های ۰۹۱۹۲۳۹۳۸۸۶ و ۶۶۰۲۳۵۹۱ -۰۲۱تماس بگیرند. همچنین می‌توانند جهت دیدن و خرید محصولات به آدرس Www.pazirano.com مراجعه کنند.

انتهای رپرتاژ آگهی

  • سه‌شنبه/ ۲۶ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۶:۳۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 98062612749
  • خبرنگار : 30054

برچسب‌ها