به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی آسیاتک، با رشد تکنولوژی و همهگیر شدن استفاده از موبایل بهعنوان اصلیترین و عمومیترین وسیله ارتباطی در جهان، استفاده از اپلیکیشنهای کاربردی افزایش یافته است.
بر همین اساس مشترکین آسیاتک میتوانند در قسمت سرویسهای من اپلیکیشن آسیاتک، همه سرویسهای آسیاتکی خود از جمله TD LTE ،VOIP و ADSL و غیره را مشاهده کرده و صورتحسابها، سوابق پرداختها و سایر موارد را مدیریت کنند.
همچنین در داشبورد اپلیکیشن آسیاتک، به سادگی مصرف اینترنت شامل مانده حجم و نام سرویسهای فعلی، قابلمشاهده و مدیریت است و مشترکین میتوانند در قسمت گزارشها، ریز مصرف، تست کنترل کیفیت سرعت، گزارش هدایا و جوایز را مشاهده و انتخاب نمایند.
در قسمت درخواستهای اپلیکیشن آسیاتک نیز امکان درخواست پشتیبانی فراهم بوده و حتی در صورت بروز مشکلات نرمافزاری، مشترکین آسیاتک میتوانند درخواست پشتیبانی تلفنی و یا حضوری ارسال کنند.
نکته حائز اهمیت در این اپلیکیشن، وجود یک قسمت برای سوالات متداول است که در آن میتوان جواب سوالات عمومی و پرتکرار احتمالی را مشاهده نمود.
از نکات قابل توجه دیگر اپلیکیشن آسیاتک امکان خرید انواع سرویسهای آسیاتک، حجم اضافه، IP، گیگ باکس و
بستههای سرعتی در قسمت خرید میباشد. در دسترس بودن کل پنل باشگاه مشتریان آسیاتک با تمامی مزایای موجود، از دیگر امکانات اپلیکیشن آسیاتک است.
مشترکین آسیاتکی میتوانند با مراجعه به آدرس Apps.asiatech.ir پس از نصب اپلیکیشن کاربردی آسیاتک، 40 امتیاز باشگاه مشتریان آسیاتک نیز دریافت کنند.
انتهای رپرتاژ آگهی