آغاز سریال محرمی رادیو با فریادهای فریبا متخصص + عکس

استودیو هشت به عنوان قدیمی‌ترین استودیوی رادیو با ۷۰ سال قدمت یکشنبه میزبان خبرنگاران و عکاسانی بود که برای بازدید از پشت صحنه سریال مناسبتی «مهاجرین خاک سرخ» به میدان ارگ آمده بود.

به گزارش ایسنا، عصر امروز ـ سوم شهریور ماه ـ اولین قسمت از سریال محرمی «مهاجرین خاک سرخ» به قلم هانیه نجفی که یک نمایش با موضوع عاشورایی و دفاع مقدس است، کلید خورد.

داستان این نمایش، روایت قصه‌ای از دوران جنگ و آدم‌هایی است که با وقوع جنگ آواره شده‌اند، به خوابگاه‌هایی در تهران ‌آمدند و با شرایط سخت آن زمان دست و پنجه نرم کردند.

در ابتدای اجرا با تذکر جدی تهیه‌کننده، استودیو در سکوت مطلق به سر برد و شهین‌دخت نجف‌زاده (یکی از بازیگران) با معرفی نمایش و نام نویسنده اجرا را آغاز کرد.

پس از آن بهرام ابراهیمی ـ گوینده نمایش ـ شروع به معرفی بازیگران و نقش آن‌ها به تفکیک هر قسمت کرد.

بهرامی ابراهیمی ـ گوینده

پشت صحنه سریال محرمی رادیو

این اجرا در ادامه با حضور حمید شاه‌آبادی (معاون صدا) و حمیدرضا افتخاری (مدیرکل اداره هنرهای نمایشی رادیو) همراه شد.

حضور این دو مسوول رادیویی برای دقایقی سکوت حاکم بر استودیو هشت رادیو را شکست و در ادامه خبرنگاران صداوسیما که با دوربین به پشت صحنه آمده بودند، شروع به مصاحبه با معاون صدا و هنرمندان نمایش کردند و اجرای تیتراژ برای مدتی تقریبا متوقف شد.

بعد از ضبط قسمت‌های مربوط به معرفی بازیگران و استراحت کوتاهی از سوی عوامل، صحنه‌هایی از زدن سنج و دمام و کِل کشیدن اجرا شد که با فریادهای فریبا متخصص (بازیگر مهاجرین خاک سرخ) همراه بود. 

«مصطفی ... مصطفی جان ...»

این دیالوگ که با شیون‌ و زاری اجرا می‌شد، بارها از سوی متخصص تکرار شد و مخاطبی را که هنوز در جریان کامل داستان قرار نگرفته بود، به شدت تحت تاثیر قرار می‌داد.

در پایان حضور اهالی رسانه در پشت صحنه نمایش محرمی «مهاجرین خاک سرخ»، هنرمندان، مسئولان و عوامل نمایش با هم عکس دسته جمعی گرفتند و خبرنگاران و عکاسان کم‌کم استودیو را ترک کردند.

نمایش مهاجرین خاک سرخ به کارگردانی: محمد پورحسن، گوینده: بهرام ابراهیمی، افکتور: نازنین حسن‌پور، صدابردار: فرزاد شریفی، تهیه‌کننده: فرشاد آذرنیا تولید می‌شود.

فریبا متخصص، احمد گنجی، نازنین مهیمنی، شهین‌دخت نجف زاده، مونا صفی، شیما جان‌قربان‌، رضا عمرانی،امیرعباس توفیقی، محمد آقامحمدی، محمد پورحسن، فریبا طاهری، نورالدین جوادیان، محمد یگانه، ناهید مسلمی، معصومه عزیزمحمدی، قربان نجفی از جمله بازیگرانی هستند که در این نمایش رادیویی ایفای نقش می‌کنند.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۳ شهریور ۱۳۹۸ / ۱۹:۰۳
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 98060301452
  • خبرنگار : 99999