این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، امروزه فضای کسبوکارهای آنلاین همواره با مدلهای جدید دیجیتال مارکتینگ در هم آمیخته است و نیاز رقابت برای برندها بر اهمیت موضوع سفارش و انتشار رپورتاژ اگهی افزوده است. اگر شما در زمینه انتشار رپورتاژ آگهی فعالیت میکنید و یا میخواهید یک متن خبری را به صورت رپورتاژ منتشر کنید، بهتر است نظر کارشناسان سئو و بازاریابی محتوا را مد نظر قرار دهید.
سخاوتمند باشید
سخاوت برای همه جذابیت دارد. هنگامی که رپورتاژ آگهی را در قالب یک مطلب آموزش منتشر میکنید، این موضوع باارزش میشود و آنوقت است که درست به خال زدهاید.
محتوای لذتبخش تولید کنید
بنیاد و اساس رپورتاژ آگهی بر این است که هیچ گاه شبیه یک تبلیغ نباشد. فقط افراد مشغول در کار تبلیغات هستند که آگهیهای تجاری را دوست دارند. اگر محتوای شما شبیه به یک آگهی تبلیغاتی به نظر میرسد، آن را دور بیاندازید.
به مخاطب اهمیت دهید
به کارگیری اصول سئو در متن و مطابق با الگوریتمهای گوگل در افزایش بازدید رپورتاژ آگهی مؤثر است، اما برای موتورهای جستجو مطلب ننویسید، چرا که این کار اشتباه است. همیشه ابتدا برای مردم بنویسید و سپس کاری کنید که مطالبتان سازگار با موتورهای جستجو باشند. بعد از آن خوانندگان جدید هم شما را پیدا خواهند کرد. یک رپورتاژ آگهی حرفهای، یک آگهی فروش را بدون حس تهوعآور به مخاطبان عرضه میکند و مشتریان بالقوه را به مشتریان وفادار بدل میکند.
پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، میتواند صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری