درواقع، خواننده باهدف سود و منفعت به سراغ نوشته شما میآید و شما با ارائه نکات ارزشمند برای مشتری میتوانید او را به سمت هدفی که دارید، سوق دهید. در این میان، انتشار رپورتاژ آگهی یک هدف دیگر هم دنبال میکند و آن ایجاد بک لینکهایی است که به بهبود رتبه وبسایت شما در موتورهای جستجوگر ختم میشود.
این مطلب توسط اداره بازرگانی ایسنا با هدف کمک به کسبوکارهای ایرانی برای حضور موفق در فضای مجازی تهیه شده است.
به گزارش ایسنا، نوشتن یک محتوای جذاب، آموزنده، سرگرمکننده و ارزشمند نیازمند مهارتهای خاصی است. هر چند ایجاد تبحر در این ویژگیها، بسیار پیچیده است، اما پیروی از نکاتی که کارشناسان بازاریابی و سئو پیشنهاد میکنند میتواند مخاطبان بیشتری را به سمت رپورتاژ آگهی شما هدایت کند.
پیش از هر چیز درباره موضوع تحقیق کنید
اگر میخواهید یک رپورتاژ آگهی درجه یک و متفاوت بنویسید، باید قبل از شروع، درباره موضوع مقاله به طور کامل تحقیق کنید. اگر یک موضوع قبلاً صدها بار نوشته شده است، بنابراین مطلب و نوع رفتار شما باید متفاوت با نوشتههای مشابه باشد. تحقیق به روشهای صحیح میتواند مهارتهای شما را صیقل دهد.
تحقیق درباره کلمات کلیدی را جدی بگیرید
رپورتاژ آگهی و سئو دو جز جداییناپذیر هستند. محتوای با کیفیت بهسرعت شناخته میشود و با توجه به نوع انتشار بهصورت دائمی در سایت منتشرکننده باقی میماند. ازاینرو، کلمات کلیدی برای استراتژیهای موفق و ارزشمند سئو به عنوان پایه و اساس کار هستند.
عنوان رپورتاژ آگهی را جذاب انتخاب کنید
اگر قرار باشد چیزی هدف رپورتاژ آگهی شما را تعیین کند، آن چیز فقط تیتر و عنوان مقاله است. یک تیتر جذاب میتواند فوراً توجه مخاطبین و یا کاربران را جلب کند. تیتر را طوری انتخاب کنید که باعث حس کنجکاوی، اعتبار، منافع، علاقه و خبررسانی شود.
به مخاطب همان چیزی را بدهید که به دنبال آن است
اگر تیتر رپورتاژ شما وعده چیزی را بدهد و محتوا چیز دیگری بگوید، هدف و مقصود شما با نارضایتی مخاطب به شکست منتهی میشود. برای اینکه نوشته شما ارزشمند شود، باید نوآورانه و مختصر باشد.
پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، میتواند صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری