به گزارش ایسنا، اگر کاربران کالا یا خدمت خاصی را جستجو کرده باشند، بهاحتمالزیاد قصد خرید آن را دارند و اگر به دنبال اطلاعاتی باشند که سایت شما آن را ارائه میکند، به احتمال قوی میتوانید این ترافیک عبوری را تبدیل به یک رفتوآمد دائم کنید؛ بنابراین تا زمانی که ترافیک موتورهای جستجو با یک هدف و انگیزه قبلی صورت میگیرد، از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.
فاکتورهای آفپیج بیشترین سهم را دارند.
تنها یک نگاه گذرا به آمارها نشان میدهد، آنچه خارج از سایت شما اتفاق میافتد (off-page)، اهمیت بیشتری از خود سایت شما در بهبود رتبه آن دارد. بکلینکهایی که به یک صفحه مشخص ارجاع میکنند اهمیت بالایی برای گوگل دارند. آنچه دراینباره حائز اهمیت است، ارتباط موضوعی سایت شما و سایت منتشرکننده رپورتاژ آگهی است. انکر تکستهای لینکهای خارجی به سایت شما یا نوشتههایی که کاربران با کلیک روی آنها به سایت شما هدایت میشوند هم برای گوگل با اهمیت است. گوگل از این طریق سعی میکند نظر دیگران را نسبت به سایت شما بسنجد و تنها به ادعای شما اکتفا نمیکند.
گوگل بکلینکهایی که به وبسایت شما ارجاع شدهاند را بهخوبی میشناسد و میخواهد بداند برای ساخت این بک لینکها از چه واژگانی استفاده شده است. از این طریق شاخصهای معتبرتری برای موضوعات مرتبط با سایت شما ساخته خواهد شد. ازاینرو قانون شماره یک قانعکننده بودن محتوای ارائهشده است؛ اما همانطور که یک محتوای عالی بدون تبلیغات دیده نخواهد شد، باید بدانید بکلینکهای رپورتاژی نقش اهرمهای تبلیغاتی محتوای وبسایت شما را بازی میکنند.
همه ما ترافیک بالای سایت را دوست داریم و وجود همین ترافیک بهخودیخود رضایتبخش است؛ اما این ترافیک نیست که هزینهها را پرداخت میکند. این هزینهها توسط بازدیدکنندگانی تأمین میشود که با مراجعه به سایت، آنچه شما انتظار دارید را انجام میدهند.
پشتوانه ۲۰ سال سابقه حرفهای رسانهای در فضای مجازی، میتواند صاحبان کسبوکار را در تولید و انتشار انواع رپورتاژ آگهی یاری کند.
فعالان اقتصادی و صاحبان کسبوکار میتوانند بهمنظور مشاوره و آگاهی از شرایط تولید و انتشار رپورتاژ آگهی در ایسنا با شمارههای ۸۸۹۰۹۸۷۲ و ۸۸۹۰۱۲۷۹ تماس بگیرند.
انتهای رپرتاژ خبری