‌نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس عنوان کرد:

‌تصویب ۱۶۰ میلیارد تومان بودجه برای برقی کردن قطار همدان به تهران

‌نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس گفت: هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان هزینه شده و ۱۶۰ میلیارد تومان برای برقی کردن قطار بودجه تصویب شده که در سال آینده اجرایی خواهد شد.

‌به گزارش ایسنا، امیر خجسته پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم ورود نخستین قطار همدان به تهران، اظهار کرد: طرح این قطار از ۱۴ سال پیش آغاز و طرح دو فوریتی آن توسط آقای حاجی بابایی به نتیجه رسید که موانع موجود در این راه توسط ایشان برداشته شد.

وی با بیان اینکه به نتیجه رسیدن قطار حاصل پیگیری های مستمر نمایندگان و مسئولان است، عنوان کرد: با فشارهای وارد شده توسط استاندار و نمایندگان در زمانی که ریل در کشور پیدا نمی شد، ۵ هزار تن ریل از آستارا و استان های دیگر وارد شد و امروز شاهد به ثمر رسیدن آن زحمات و تلاش ها هستیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه همدان نیازمند توسعه و درآمد پایدار است، عنوان کرد: استان همدان با ۱۸۰۰ جاذبه توریستی و گردشگری به طور قطع می تواند اشتغال پایدار و درآمد پایدار را در استان همدان ایجاد کند.

وی تصریح کرد: در آینده نزدیک ما با سراسر کشور از جنوب، غرب و شمال کشور مواصلات را خواهیم داشت.

خجسته افزود: مدیرانی برای زیرساخت های راه آهن و فرودگاه انتخاب شوند که تخصصی باشند و حق مطلب را ادا کنند زیرا در غیر این صورت هزارمیلیارد تومان راکد می ماند.

وی اظهار کرد: ازاصحاب رسانه و صداو سیما درخواست داریم که درباره این قطار تبلیغ کنند تا بتوانیم سرویس‌های این قطار را بیشتر کنیم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۳۳
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 97122212092
  • خبرنگار :