رونمایی از اپلیکیشن "به‌باش" با محوریت پیشگیری از مواد مخدر در استان مرکزی

معاون امور پیشگیری اداره بهزیستی استان مرکزی از راه‌اندازی اپلیکیشن "به‌باش" با محوریت اطلاع رسانی و پیشگیری در خصوص مواد مخدر خبر داد.

کیانوش امینی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه کمپین پیشگیری از مصرف ماده گل از 11 اسفند ماه و به مدت یک هفته در تمامی شهرستان‌های استان مرکزی فعال خواهد بود، گفت: این کمپین در سراسر استان با همکاری دستگاه‌های اجرایی و مدیریت فرمانداران شهرستان‌ها فعالیت خود را آغاز خواهد کرد و هدف اصلی از برگزاری این کمپین آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به شهروندان در خصوص این ماده مخدر پرخطر است.

وی با بیان اینکه ماده گل اولین ماده مصرفی در بین جوانان و نوجوانان است، گفت: اگر نتوانیم در زمان مناسب اقدامات پیشگیرانه مناسب را انجام دهیم، در آینده نسل سالم خود را از دست خواهیم داد. امیدواریم با برگزاری فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی از این قبیل، بتوانیم نشاط اجتماعی را جایگزین مصرف مواد مخدر خصوصا در بین جوانان و نوجوانان کنیم.

امینی تصریح کرد: در راستای برگزاری این کمپین فعالیت‌ها از 6 ماه گذشته آغاز شده است و به این نتیجه رسیده‌ایم که باید فعالیت‌هایی مشابه با سیستم مبارزه با مواد مخدر را در دستور کار خود قرار دهیم.

وی از راه‌اندازی اپلیکیشن به‌باش با محوریت آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی به عموم شهروندان در خصوص مواد مخدر به خصوص ماده گل خبر داد و افزود: سخن با کارشناس، تجربه‌های پنج خطی، کلیپ‌ها و بازی‌های سرگرم‌کننده و معرفی کتاب، نمونه‌ای از بخش‌های این اپلیکیشن است که در اختیار مردم قرار می‌گیرند.

امینی ادامه داد: این اپلیکیشن تمامی افراد را شامل می‌شود و هر کس متناسب با نیازهای خود می‌تواند از این اپلیکیشن استفاده کند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۱۱ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 97121105669
  • خبرنگار :