اجرای طرح "جمعه ارزونه" تا 50% تخفیف در سوپرمارکت آنلاین فن آسان

سوپر مارکت اینترنتی فن‌آسان برای دومین سال، با برگزاری طرح "جمعه ارزونه" به کاربران آنلاین این امکان را می‌دهد که نیازهای مصرفی و روزانه سوپرمارکتی خود را به ‌صورت آنلاین و تا سقف ۵۰ درصد تخفیف خریداری کنند و به‌صورت رایگان (برای خرید های بالای ۷۵ هزار تومان) طی چند ساعت در محل مورد نظر خود تحویل بگیرند!

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام سوپر مارکت آنلاین فن‌آسان، طرح "جمعه ارزونه" سوپر مارکت آنلاین فن‌آسان هر هفته، روزهای جمعه تا پایان سال ۹۷ و با تخفیف‌هایی تا سقف ۵۰% ادامه خواهد داشت.

فروشگاه اینترنتی فن‌آسان که در واقع یک سوپرمارکت اینترنتی است، با تنوع بسیار زیاد کالا و تخفیف‌های همیشگی و پلکانی، از سال ۹۶ آغاز به کار کرده و به عنوان اولین سوپر مارکت آنلاین همیشه تخفیف، بین کاربران شناخته شده است.

این فروشگاه با اجرای طرح "جمعه ارزونه" در تابستان ۹۶ و استقبال کم‌نظیر خریداران آنلاین در اولین سال اجرای این طرح، امسال نیز تصمیم دارد اجناس را با قیمت عمده و به صورت تک فروشی به خریداران آنلاین عرضه کند!

در سوپر مارکت آنلاین فن‌آسان محصولات متنوعی در گروه‌هایی از جمله محصولات روز و تازه (شامل: انواع لبنیات، گوشت قرمز، مرغ، ماهی و دیگر فرآورده‌های پروتئینی، میوه و سبزیجات تازه و نان) مواد غذایی شامل کالاهای اساسی (برنج، روغن، رب، حبوبات و غلات، ماکارونی، قند و شکر)، انواع کنسرو و غذای آماده، انواع سس و چاشنی، نوشیدنی‌های متنوع، تنقلات، آجیل، شیرینی و خشکبار، محصولات بهداشتی و شستشو و نظافت، لوازم آرایشی، عطر، ادکلن و اسپری، ملزومات آشپزخانه، کیسه زباله و فریزر، خوشبوکننده و بوگیر، حشره‌کش، ظروف یکبار مصرف، لوازم برق و روشنایی، انواع لوازم تحریر و ملزومات اداری و بسیاری از کالاهای پرمصرف و نیاز خانواده به متقاضیان عرضه می‌شود.

انتهای رپرتاژ خبری

  • شنبه/ ۴ اسفند ۱۳۹۷ / ۱۷:۰۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 97120401832
  • خبرنگار : 30054