انتشار کتاب «استراتژی‌های ترامپ برای مشاوره املاک»

کتاب «استراتژی‌های ترامپ برای مشاوره املاک (فنون مذاکره)» به قلم جورج اچ.راس و ترجمه ایراندخت آذرشکیب منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در معرفی این کتاب عنوان شده است: هرکسی که به دنبال مالکیت یا پیشرفت در بخش مسکن است‌ هرکسی که درباره چگونگی مذاکره درباره نقل و انتقال در این بخش به خود اطمینان ندارد و هرکسی که در این بخش فردی بدون اعتماد به نفس است اما می‌خواهد پیشرفت داشته باشد و هرکسی که می‌خواهد بداند دونالد ترامپ چگونه به رویاهایش رسیده است این کتاب را باید مطالعه کند؛ چون ترامپ یک میلیاردر باهوش در این زمینه است که می‌توان به دانسته‌هایش در این‌باره اعتماد کرد، او یک سخنور چیره‌دست است که اوضاع را حتی در بدترین شرایط به نفع خود تغییر می‌دهد.

در همین حال و در راستای آشنایی بیشتر خوانندگان، این کتاب درباره روش‌های سرمایه‌گذاری ترامپ در بخش املاک و مستغلات است. ترامپ کارها را در مقیاس بسیار زیاد انجام می‌دهد و بازار هدفش مشتریان منحصر به فردی است.


این کتاب به ویژه برای آن‌هایی است که نه فقط به دنبال سرمایه‌گذاری در بخش مسکن هستند بلکه برای آن دسته از افرادی است که اهداف بزرگی دارند و می‌خواهند در زندگی به فردی موفق بدل شوند و از همه فرصت‌های خود به خوبی استفاده کنند.

«استراتژی‌های ترامپ برای مشاوره املاک (فنون مذاکره)» که جزء پرفروش‌ترین کتاب‌ها در حوزه بین‌المللی است، برای افرادی ترجمه شده که به دنبال ارائه بهترین راهکارهای دستیابی به سرمایه‌گذاری و موفقیت در زمینه امور مالی، املاک و از همه مهمتر فنون گفت‌وگو و مذاکره هستند.

این کتاب در ۴۱۹ صفحه‌ از سوی انتشارات ریواس به چاپ رسیده است.


انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲ بهمن ۱۳۹۷ / ۱۵:۲۴
  • دسته‌بندی: ادبیات و کتاب
  • کد خبر: 97110201141
  • خبرنگار : 71129