به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام سازمان زیباسازی شهر تهران، تنها شش کانون تبلیغاتی موفق به کسب رتبه یک از طرف سازمان زیبا سازی شهر تهران شده که در صدر آنها شرکت تبلیغاتی آیینه تهران ویژن با کسب امتیاز ۸۹۰.۰۹۷ بیشترین امتیاز را داشته و به عنوان برترین کانون تبلیغاتی در سال ۹۷ شناخته شده است.
جهت دریافت نتایج رتبهبندی کانونها و شرکتهای تبلیغاتی از سازمان زیباسازی شهر تهران اینجا کلیک کنید.
این شرکت با داشتن بیش از ۱۰۰ سازه در تهران و سایر شهرستانها قویترین شرکت تبلیغات محیطی در شهر تهران میباشد.
طبق گزارش روابط عمومی و امور بینالملل سازمان زیباسازی شهر تهران، حمید صابرفرزام، معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران درمورد شرایط لازم برای کسب رتبه از سوی سازمان زیباسازی ادامه داد: میزان سرمایه، سوابق کاری، حضور افراد تحصیل کرده و با تجربه در شرکت، بیمه پرسنل، دیپلمهای افتخار، اخذ استانداردهای بینالمللی و داخلی و ارزش ساختمانهایی که آن شرکت دارد؛ برخی از شاخصهایی است که باید از سوی شرکتها برای بررسی رتبه بندی به سازمان ارائه شود.
به گفته او براساس مصوبه ۱۸۹۸ شورای شهر تهران در سال ۹۳، سازمان زیباسازی، تنها دستگاه مجاز مدیریت حوزه تبلیغات محیطی در شهر تهران است و ارائه مجوز به شرکتها برای تبلیغات محیطی تنها درصورت کسب رتبه مجاز رتبه بندی از سوی این سازمان امکان پذیر است.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهر تهران با اشاره به اینکه به دست آوردن این رتبه مجوز تبلیغات محیطی را برای شرکتها به دنبال دارد، گفت: شاخصهای رتبهبندی از سوی شورای شهر مصوب شده است. بعد از ارائه مدارک از سوی شرکتها و درخواست رتبهبندی از شرکت بازدید و شاخصهای رتبهبندی مورد بررسی قرار میگیرد.
به گفته صابر فرزام پیش از این تنها یکبار در سال رتبهبندی شرکتهای از سوی سازمان زیباسازی صورت میگرفت و اگر شرکتی موفق به ارائه مدارک نمیشد باید تا سال آینده و رتبهبندی مجدد صبر میکرد.
انتهای پیام