به گزارش ایسنا، این کتاب چهار فصل دارد و توسط دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانههای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شده است.
فصل یکم این کتاب به چیستی برند رسانه، ذینفعان آن، تفاوتهای برندسازی رسانه با برندسازی در سایر حوزهها و در نهایت به بعضی از ظرایف و دقایق ویژه مدیریت برند رسانهها پرداخته است.
در فصل دوم این کتاب مدلی برای عملیاتی برای برندسازی رسانه مطرح شده که البته به زعم نویسنده باید به محک تجربه آزموده و تکمیل شود.
فصل سوم این کتاب بر پایه یک پژوهش دانشگاهی مشاورهایی از جنس برند برای مدیران رسانه مطرح شده است.
فصل چهارم کتاب درباره تجزیه و تحلیل موردی چند برند قدیمی رسانه در ایران از جمله اطلاعات، کیهان، همشهری و شرق با مفاهیم کلیدی برندسازی از جمله ارزش ویژه برند، میراث داری و... است.
آرش محبی نویسنده کتاب برندسازی رسانه دانش آموخته رشته علوم ارتباطات است و تجربه سالها روزنامهنگاری و سردبیری در خبرگزاریها و روزنامههای ایرانی دارد. وی از پدیدآورندگان کتاب صراحتنامه (گفتگوی محله مدیریت ارتباطات با مرحوم هاشمی رفسنجانی) و کتاب سانسور (گفتگو با مهدی کلهر) است.
محبی همچنین سابقه فعالیت در کمپینهای روابط عمومی و تبلیغاتی را به عنوان طراح، کارشناس پیام و رسانه در کارنامه خودش دارد.
انتهای پیام