به گزارش سرویس بازار ایسنا، علی غیاثیان در این باره افزود: نخستین شماره فصلنامه تحقیقات رسانه بهار امسال به سردبیری پروفسور علیاکبر فرهنگی منتشر شد. همچنین اعضای هیات تحریریه این نشریه از استادان برجسته و صاحب نام حوزه ارتباطات و رسانه کشور هستند. فصلنامه تحقیقات رسانه، نشریهای دو زبانه به فارسی و انگلیسی در حوزه ارتباطات و رسانه است، این نشریه درصدد است به بررسی موضوعات و محورهای گوناگون مرتبط با رسانه و ارتباطات بپردازد.
غیاثیان در ادامه بیان کرد: اولین همایش بینالمللی تحقیقات کاربردی رسانه در ایران، به همت جمعی از استادان و صاحبنظران حوزه رسانه و با حضور استادان و دانشجویان حوزه رسانه و ارتباطات، اصحاب رسانه و موسسات رسانهای، دانشگاهها و مراکز علمی- پژوهشی و سایر فعالان در این حوزه، در حال برنامهریزی است که پس از ایجاد ساز و کارهای اجرایی و عملیاتی فراخوان همایش برای عموم علاقهمندان منتشر میشود.
محورهای مورد قبول برای داوری و چاپ مقالات در این فصلنامه در ادامه آمده است:
مطالعات فرهنگی و رسانه، علوم اقتصادی و رسانه، جغرافیا و رسانه، اخلاق، دین و رسانه، حقوق و رسانه، تاریخ، فلسفه و رسانه، جنگ، تعارض و رسانه، آموزش، پرورش و رسانه، توسعه و رسانه، سرگرمی و رسانه، تبلیغات و رسانه، هنر و رسانه، مدیریت و رسانه، علوم اجتماعی و رسانه، روانشناسی و رسانه، زبانشناسی و رسانه، رسانههای جدید و ارتباطات، دیگر حوزههای ارتباطات و رسانه .
مدیر اجرایی فصلنامه تحقیقات رسانه از نویسندگان و صاحب نظران حوزه رسانه خواست جهت ارسال مقالات خود به پایگاه اینترنتی این نشریه مراجعه کنند.
انتهای پیام