به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک ملی ایران، «بله» علاوه بر ارائه همه خدمات معمول یک پیامرسان از جمله گفتوگو، ایجاد کانال و گروه، استفاده از استیکر و بازو (بات)، امکان ارائه خدمات بانکی از قبیل خرید شارژ، عملیات کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور و ... را داراست.
این پیامرسان برای نخستین بار زمینه انجام خدمات بانکی بر بستر شبکههای مجازی در کشور را فراهم کرده است و اکنون علاوه بر بانک ملی ایران، ۱۷ بانک دیگر به این شبکه متصل هستند و کاربران میتوانند از کارتهای این بانکها به عنوان کارت مبدا استفاده کنند.
با تمرکز تیم فنی «بله» بر پایداری شبکه، این پیامرسان در بهار امسال بهصورت متوسط ۹۹.۸ درصد زمان روزانه، در دسترس و در حال ارائه سرویس بوده است.
لازم به ذکر است، این پیامرسان با حمایت بانک ملی ایران توسعه یافته و در فصل بهار به میزان سال گذشته کاربر جدید به این پیامرسان پیوسته است و نرخ حدود ۶۰ درصدی کاربر فعال نسبت به مجموع کاربران آن به ثبت رسید که این آمارها بیانگر پویایی پلتفرم بله و موفقیت در حفظ کاربرانش است.
همچنین امنیت این پیامرسان توسط بانک ملی ایران تضمین شده و کاربران فضای مجازی میتوانند با اطمینان خاطر هم از فضای یک پیامرسان بومی بهره ببرند و هم اینکه خدمات بانکی خود را سریع، راحت و به صورت همزمان و ایمن انجام دهند.
نسخه رومیزی (دسکتاپ) این پیامرسان نیز در ماه جاری برای سیستم عاملهای ویندوز و لینوکس ارایه شد تا کاربران با استفاده از نسخه رومیزی «بله» نیز بتوانند جز خدمات بانکی به همه امکانات نسخه های مبتنی بر تلفن همراه و وب دسترسی داشته باشند.
انتهای پیام