به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام فروشگاه اینترنتی زنبیل، در ایران ضریب نفوذ گوشیهای هوشمند بیشتر از اروپاست، اینترنت هم ارزانتر و قابل دسترستر از قبل شده و با وجود موضوعاتی مثل ترافیک شدید یا آلودگی هوا، علاقه و اعتماد مردم به خرید اینترنتی بیشتر شده است. آمارها حاکی از افزایش اعتماد ۳۰ درصدی مردم به خرید اینترنتی است، با این وجود چرا سبد خرید شما هنوز خالی است؟ چه چیزی شما را متوقف کرده است؟ اولین گام برای تغییر، آگاهی است.
چانه نزدن یعنی گران خریدن
با وجود طیف گستردهای از تبلیغات رنگارنگ، شاید یکی از مواردی که هنوز برای خرید اینترنتی متقاعد نشدهاید، تفکر غالب مناسب نبودن قیمت کالاهای عرضه شده است و به قدری طبق برنامه روزانه فشردهای مشغول به کار هستید که احتمالاً وقت ندارید که به مقایسه اختصاص دهید. نگرانی شما به جاست اما راههای زیادی هم برای رفع آن وجود دارد. فروشگاه اینترنتی زنبیل همواره یکی از مزیتهای خود نسبت به سایرین را، ارائه بهترین قیمت اعلام کرده که مقایسه و تحقیق درباره آن به راحتی چند کلیک است. میتوانید در کمتر از ۵ دقیقه کالای مورد نظر خود را در دهها سایت مقایسه کنید. به علاوه این فروشگاه ضمن اطمینان از سیاست قیمتگذاری خود، خرید شما را تا ۱۰ روز از لحاظ قیمت تضمین کرده، به این معنا که چنان چه مشتری طی بازه زمانی بعد از خرید موفق شود همان کالا را طبق همان مشخصات با قیمت کمتری پیدا کند، در زمانی کمتر از ۲ ساعت ما به التفاوت وجه به او پرداخت خواهد شد.
اما چه چیزی این امر را امکانپذیر میکند؟ با خرید از زنبیل شما به طور مستقیم و بدون واسطه از تولیدکننده خرید میکنید، همچنین هزینههای گزاف تبلیغات محیطی و مجازی، با کسب رضایت مشتری به واسطه ارائه قیمت رقابتی یا تخفیف خوب، جایگزین شده است چرا که اعتبار یک فروشگاه به مشتریانش است نه به تبلیغات...
با عکسش فرق می کنه
همیشه به خودتان میگویید که چطور فقط با یه عکس، میتوانم خرید کنم؟ درست است که تنها با اکتفا به یک عکس نمیتوان خرید خوبی را تجربه کرد، اما شما برای خرید بسیاری از کالاها نیاز به استفاده از همه حواس پنجگانه ندارید. در فروشگاه اینترنتی زنبیل، جزئیات دقیق هر محصول قرار داده شده که میتوانید برای یک بررسی دقیق، به آنها رجوع کرده و در صورت لزوم از ویژگیهای استاندارد و فنآوریهای جدید نیز آگاهی کسب کنید. علاوه بر این شما با خرید از زنبیل، با لغاتی مانند گارانتی سلامت، گارانتی اصالت، گارانتی مغایرت و ... مواجه میشوید که این اصطلاحات، تزئینی نبوده و به این معنی هستند که مشتریان میتوانند در یک بازه زمانی مشخص، کالای خود را از لحاظ اصالت، تست فنی و دیگر شرایط ذکر شده در هنگام خرید، مطابقت دهند و در صورتی که آن را با هر یک از موارد مغایر دیدند، درخواست تعویض، تغییر یا استرداد وجه کنند.
امتیازها و نظرات کاربران: غیر واقعی و گمراه کننده
کاربران هنگام خرید اینترنتی به نظرات افراد دیگر بیشتر از بررسی خود فروشگاه درباره محصول اعتماد دارند. اما اگر یک فروشگاه اینترنتی این اجازه را به همه کاربران بدهد که صرفاً با وارد کردن یک ایمیل فرضی یا هر عبارت و نامی که به ذهنشان رسید، بتوانند برای یک محصول ثبت امتیاز کنند، این نظرات چقدر قابل اعتماد و اعتنا است؟ نگرانی شما به جاست. در زنبیل ، هر کاربر تنها در صورت خرید محصول یا در صورتی که در سایت ثبتنام کرده و ایمیل آن توسط سیستم تایید شده، میتواند به محصولات امتیاز دهد یا در مورد آن اظهارنظر کند. به این ترتیب هویتسنجی کاربران، دقیقتر صورت گرفته و جمعبندی نظرات به واقعیت بسیار نزدیکتر خواهد بود.
هیچ خرید اینترنتی به موقع نمیرسه
اکنون زمان آن رسیده که دست از تعمیم دادن تجربههای ناخوشایند قبلی به همه فروشگاههای اینترنتی برداریم. اگر بار آخر به هر دلیلی سفارش خود را با یک هفته تاخیر دریافت کردید، قرار نیست برای بقیه موارد هم، این اتفاق را سرلوحه قرار داده و قید تغییر و تحول و زندگی راحت را بزنید. فروشگاه زنبیل، اولین فروشگاه اینترنتی است که علاوه بر امکان ارسال عادی سفارش طی یک روز کاری، در آن امکان انتخاب تحویل سفارش کمتر از ۳ ساعت نیز فراهم است. تولد دوست خود را فراموش کردهاید؟ نگران نباشید، یک نگاه سریع به لیستی از لوازم دیجیتال ، آرایشی، اکسسوری یا ... بیندازید و هدیه را ارسال کنید.
جلب اعتماد شما کار سادهای نیست و زنبیل میخواهد پلتفرمی کارآمد باشد، خلق ارزش کند و در بازار تأثیرگذار باشد، پلتفرمی که بتوانید به آن اعتماد کنید و اثرات آن را در زندگی خود لمس کنید.
زنبیل را در شبکههای اجتماعی دنبال کنید و برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید.
انتهای پیام