واکنش شکوفی به اظهارات سرمربی تیم ملی تنیس: اگر بد بودم چرا دعوتم کردید؟

ملی پوش تنیس ایران نسبت به صحبت های سرمربی تیم ملی مبنی بر اینکه به جز شاهین خالدان بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم حریف بازیکنان هنگ‌کنگ باشیم واکنش نشان داد.

به گزارش ایسنا، مصطفی صالح سرمربی تیم ملی تنیس در گفتگوی رادیویی در مورد اینکه اگر او اعتقاد به جوانگرایی دارد چرا برای بازی تیم ملی هنگ کنگ این کار را انجام نداد، بیان کرد: زمانی که تیم ملی را تحویل گرفتم ۳۵ روز بیشتر به مسابقه باقی نمانده بود از این رو  گفتیم با کل ظرفیت خود در مسابقات شرکت کنیم و در مسابقه متوجه شدیم که بازیکنان هنگ کنگ از ما قوی تر هستند.

 او ادامه داد: به جز شاهین خالدان  بازیکنان دیگر ما در رده هایی نیستند که بتوانیم  حریف بازیکنان هنگ کنگ باشیم.

اما اشکان شکوفی از ملی پوشان تنیس ایران نسبت به این صحبت صالح واکنش نشان داد و به ایسنا گفت: ابتدا باید بگویم که هیچ وقت ادعایی نسبت به تیم ملی نداشتم و هدفم همیشه کمک به تیم ملی بوده است و عاشق تیم ملی هستم. هر زمان وارد تیم ملی شدم با جان و دل کار کردم  و هر موقع  تیم ملی به من احتیاج داشته باشد از هیچ کمکی دریغ نمی کنم.

 او ادامه داد: دفعه قبل هم ۳۵-۴۰ روز تمام کارهایم را کنسل کردم و به تیم ملی  کمک کردم و هیچ وقت پول را به کشورم ترجیح ندادم در حالی که همه می دانند اگر من کارم را انجام بدهم چقدر می توانم در  تنیس پول دربیاورم.

شکوفی با اشاره به صحبت های سرمربی تیم ملی تصریح کرد: آقای صالح مصاحبه ای را انجام دادند که البته من قصد ورود نداشتم اما چون احساس کردم به شخصیت ورزشی ام توهین شده خواستم پاسخی بدهم چون واقعا ناراحت شدم. می‌خواهم بگویم ورزشکار یا خوب است یا بد. اگر من بد بودم چرا من را به تیم ملی دعوت کرد و به مسابقات برد؟ او مسئول اول تیم ملی بوده و این شرط اول سرمربیگری در تیم ملی است از این رو باید تمام مسئولیت آن را بپذیرد نه اینکه در یک برنامه رادیویی بگوید آقای X خوب و آقای Y  بد بود چون  بی احترامی به همه بازیکنان است. در هنگ کنگ همه باختیم و این حرفی که  آقای صالح زد درست نبود.

 او ادامه داد: در بازی های تیم ملی همه درگیر هستند  و بازی شخصی نیست. از این رو فکر می کنم  ایده و افکار بعضی ها  به درد تنیس امروز نمی خورد  و اجازه نمی دهم بعد از این همه زحمت کشیدن برای تیم ملی تنیس، کسی بیاید و به شخصیت ورزشی ام توهین کند. حرف آقای صالح قشنگ نبود چون تمام نفرات ازجمله من، شاهین خالدان و انوشا شاهقلی برای تیم ملی خیلی زحمت کشیده ایم.  اینکه کسی بعد از این همه سابقه و زحمت کشیدن بیاید توهین کند، درست نیست.  

شکوفی با اشاره به اینکه صالح در بخشی از مصاحبه خود عنوان کرد ایران در ۲۰ سال گذشته در بازی های خارج از خانه پیروز نبوده است، تاکید کرد: این آمار کاملا اشتباه است چون در گروه دو و سه دیویس کاپ خیلی از تیم ها را خارج از خانه شکست دادیم. تاجیکستان،  امارات ، عمان و جزایر پاسیفیک نمونه ای از تیم های هستند که خارج از خانه شکستشان داده ایم.

 انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۹ اسفند ۱۳۹۶ / ۱۷:۱۷
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 96120904974
  • خبرنگار : 71468

برچسب‌ها