اینیستا: انریکه می تواند هر تیمی را به قهرمانی برساند

هافبک باتجربه بارسلونا عنوان کرد لوئیس انریکه توانایی قهرمانی هر تیمی را دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسپورت، این روزها صحبت های زیادی درباره پیوستن لوئیس انریکه به تیم چلسی شنیده می شود. نارضایتی سران چلسی از آنتونیو کونته باعث شده است تا صحبت هایی درباره حضور لوئیس انریکه در تیم چلسی شنیده شود. اکنون قبل از دیدار چلسی و بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آندرس اینیستا درباره این موضوع به صحبت پرداخت و گفت: از نظر من انریکه یکی از بهترین مربیان در اروپا است و قابلیت های زیادی دارد. من مطمئن هستم او در هر تیمی می تواند موفق شود. حتی در چلسی. او در بارسلونا کارهای فوق العاده انجام داد و طبیعی است که تیم های زیادی از جمله چلسی به دنبال حضور او در لندن باشند.

اینیستا اضافه کرد: البته باید قبول کرد که لیگ برتر سخت ترین لیگ دنیا است ولی با این حال انریکه قابلیت این را دارد که در این لیگ به موفقیت دست یابد. من همیشه از کار کردن با او در بارسلونا خاطرات خیلی خوبی دارم و معتقد هستم او کمک های زیادی به تیم کرد و باعث شد تا تیم پیشرفت زیادی داشته باشد.

آندرس اینیستا از بازی با چلسی خاطرات خوبی دارد. گل او در وقت های اضافی در یکی از جنجالی ترین دیدارهای لیگ قهرمانان بود که باعث شد بارسلونا به جای چلسی راهی فینال لیگ قهرمانان شود و در ادامه با برتری برابر منچستریونایتد قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست بیاورد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ / ۱۲:۱۹
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 96113017244
  • خبرنگار : 71460