مردم مراغه تجمع اخیر در این شهرستان را محکوم کردند

شرکت کنندگان در اجتماع مردمی مراغه با سردادن شعارهایی ضمن تجدید میثاق با ولایت، اقدامات اخیر برخی افراد در خصوص تجمع و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

به گزارش ایسنا، در تجمع امروز مردم مراغه، شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی  مانند"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، " مرگ بر فتنه گر" و "رهسپاریم با ولایت تا شهادت"،  ناآرامی‌های اخیر را محکوم کرده و با آرمان‌های رهبری تجدید میثاق کردند.

امام جمعه مراغه در این تجمع با اشاره به شکست توطئه‌های مختلف دشمنان علیه نظام اسلامی اظهار کرد: مردم ایران در محکوم کردن قضایای اخیر متحد بوده و تاکید دارند که باید با اغتشاش‌گران با قاطعیت برخورد شود. 

حجت الاسلام محمدتقی پورمحمدی بر لزوم توجه به مطالبات و دغدغه‌های آحاد مردم از سوی مسئولان تاکید کرد و گفت: مسئولان نظام اسلامی در قالب قوای سه گانه، باید دست غارتگران و چپاولگران را از بیت المال مردم کوتاه کرده و با مفسدان اقتصادی برخورد جدی بکنند.

وی هم‌چنین آسیب رساندن به اموال عمومی و شخصی را به بهانه اعتراض به مشکلات اقتصادی محکوم کرد.

وی تاکید کرد: ملت ایران با وجود مشکلات بزرگ اقتصادی و معیشتی و هشت سال جنگ تحمیلی، فرزندان و عزیزان خود را در راه اعتلای نظام اسلامی فدا کرده و همواره از ولایت و نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۳۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 96101307118
  • خبرنگار :