تدوین و تهیه سند توسعه فوتبال استان اردبیل

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل گفت: سند توسعه فوتبال استان اردبیل تهیه و تدوین شده و ما در دوره جدید فعالیت هیات این سند را به صورت دقیق در همه شهرستان‌ها اجرایی و عملیاتی خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا، صمد نوتاش در مجمع انتخاباتی هیات فوتبال اردبیل اظهار کرد: ما برای چهار سال آینده در رشته فوتبال با در نظر گرفتن توانمندی همه شهرستان‌ها سعی خواهیم کرد با یک برنامه‌ریزی دقیق و هدف گذاری مشخص فوتبال شهرستان‌ها و مرکز استان را به سمت تحول واقعی سوق دهیم. 

وی با بیان اینکه در 6 سال گذشته اقدامات اساسی و زیربنایی در توسعه فوتبال استان اردبیل انجام شده است، خاطرنشان کرد: به رغم برخی کارشکنی‌ها و نامهربانی‌ها در 6 سال اخیر تلاش کردیم تا در همه بخش‌ها به ویژه فوتبال پایه و فوتبال بانوان و فوتسال اقدامات اساسی و زیربنایی را در دستور کار قرار داده و زمینه یک جهش فوتبالی را برای استان فراهم کنیم. 

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل بیان کرد: در چهار سال پیش رو نیز سعی خواهیم کرد تا بر پایه سند توسعه فوتبال استان اردبیل برنامه‌ها و هدف گذاری‌های خودمان را براساس یک طراحی علمی و عملیاتی انجام داده تا در پایان چهار سال به اهداف تعیین شده دست پیدا کنیم. 

نوتاش تقویت برنامه‌های آموزشی ویژه مربیان و داوران، تقویت تیم‌های باشگاهی، برگزاری لیگ منظم فوتبال و فوتسال استان، حمایت از فوتبال بانوان، راه‌اندازی فوتبال ساحلی و توجه جدی به استعدادیابی را در رده‌های سنی پایه از اولویت‌های هیات فوتبال استان اردبیل در چهار سال آینده اعلام کرد. 

وی با قدردانی از اعتماد مجدد اعضای مجمع به دی در انتخاب به عنوان ریاست هیات فوتبال استان اردبیل، تصریح کرد: در این مجمع از فرصت استفاده کرده تا نواب رئیس هیات را پیشنهاد و برای آنها رای گرفتیم. 

نوتاش گفت: نایب رئیس بانوان غیائی مقدم از مفاخر فوتبال بانوان کشور که فوق لیسانس مدیریت ورزش را دارند انتخاب شد و نایب رئیس هیات را نیز منصور خانعلیزاده که از افراد توانمند در مجموعه فوتبال استان اردبیل بود پیشنهاد کردیم و با استقبال اعضای مجمع انتخاب شدند. 

 وی ادامه داد: با شکل‌گیری اعضای هیات رئیسه تلاش خواهیم کرد تا به صورت سالانه مجامع هیات فوتبال استان اردبیل را با حضور مسئولان استانی و کشوری برگزار و فرآیند کارها و فعالیت‌ها را به صورت دقیق مورد رصد و ارزیابی قرار دهیم. 

رئیس هیات فوتبال استان اردبیل افزود: ما هیچ مشکلی با ورزش و جوانان استان اردبیل نداریم و بر این باوریم که هیات فوتبال استان اردبیل باید در چارچوب قوانین و مقررات اعلام شده به کار خود ادامه دهد و قطعا ما از اصول و قوانین فوتبال به خاطر منافع عده‌ای و خوشایند کسی کوتاه نخواهیم آمد. 

مجمع انتخاباتی هیات فوتبال استان اردبیل در حالی بعد از تنش‌های ورزش و جوانان و هیات فوتبال بالاخره بعد از گذشت دو و نیم سال از زمان مقرر برگزار شد که حضور افراد متعدد خارج از نفرات اصلی مجمع و رسانه‌ها تعحب همگان را به همراه داشت به طوری که با حساسیت تمام آرای اعضای مجمع در یک جایگاه خاص و با حضور ناظران تعیین شده اخذ و شمارش شد تا شبهه‌ای به این انتخابات که عده‌ای درصدد مخدوش کردن احتمالی آرا و یا برداشت‌های شخصی و غیرمنطقی از خروجی مجمع بودند تحقق پیدا نکرده و تیرشان به سنگ بخورد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ دی ۱۳۹۶ / ۱۰:۵۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 96101306825
  • خبرنگار :