توسط شرکت البا گاز صورت گرفت

دریافت لوح زرین طراحی برای دومین سال پیاپی

پایبندی به کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش باعث شد تا محصولات تولیدی شرکت البا گاز مورد استقبال و توجه بسیاری از فروشندگان قرار بگیرد. به منظور کسب رضایت مشتریان، محصولات شرکت الباگاز دارای دو سال ضمانت و ۱۰ سال خدمات پس از فروش است.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، شرکت تولیدی صنعتی البا گاز در سال ۱۳۸۳ با برند تجاری آلتون پا به عرصه تولید ملی گذاشت. دامنه فعالیت تولیدی این شرکت متمرکز بر تجهیزات آشپزخانه شامل: اجاق گازهای مبله (فردار/ بدون فر)، اجاق گازهای صفحه ای توکار (استیل / شیشه )، فرهای توکار (تمام برق / گاز و برق) و انواع هودهای خانگی  بوده است.

 این شرکت در سال ۱۳۸۶ با مجموعه تولیدی – صنعتی عادل گاز با برندهای تجاری لو-فرا و لوکاتی ادغام شد. پایبندی به کیفیت و ارائه خدمات پس از فروش باعث شد تا محصولات تولیدی این شرکت مورد استقبال و توجه بسیاری از فروشندگان و استفاده کنندگان این محصولات قرار بگیرد. شرکت البا گاز در کنار رعایت الزامات و استاندارهای این محصول و به منظور ارج نهادن به خواسته‌های استفاده کنندگان این محصول همواره در تلاش بوده تا نظرات آنان را در تولیدات خود لحاظ کند. 

شرح برخی از ویژگی‌های محصولات تولید شده در ادامه آمده است:

اجاق گاز مبله: در تولید اجاق گازهای مبله سعی شده تا ویژگی‌های عملکردی محصول در نظر گرفته شود. به عنوان مثال امکان تنظیم زمان خاموش شدن شعله جهت سهولت در طبخ و استفاده از دیواره‌های لعابی آسان تمیز شونده، چدنی‌های لولایی و شیشه‌های دو جداره جدا شونده به منظور تسهیل نظافت از ویژگی‌های بارز این محصول است. در راستای ارتقا کیفیت پخت نیز در این محصول از سیستم تثبیت فشار، فن گردش هوا و فن خنک‌کننده خودکار استفاده شده است. داشتن گرید مصرف انرژی A و پنل تمام لمسی از دیگر قابلیت‌های این محصول است.

فر توکار: درحال حاضر فرهای توکار شرکت البا گاز در دو نوع برقی و برقی-گازی تولید و روانه بازار می شوند. از قابلیت‌های این محصول می‌توان به امکان پخت غذاهای حجیم به دلیل گنجایش بالای مخزن، تبدیل شدن به دو فر مجزا جهت افزایش کارایی و برنامه‌های پخت فراوان اشاره کرد. همچنین به منظور راحتی در پخت و پز در این محصول از حسگر پخت و تایمر هوشمند استفاده شده است.

برای ارتقای ایمنی این محصول از قفل کودک، استفاده از درِ چهار جداره جدا شونده و سیستم ایمنی خودکار به کار گرفته شده است. راحتی در نظافت این محصول با درِ جدا شونده و دیواره‌های لعابی  آسان تمیز شونده و فن خنک‌کننده از دیگر ویژگی‌های این محصول است.

هود: هودهای تولید این شرکت در کنار برخوداری از قدرت مکش بالا، دارای حداقل آلودگی صوتی هستند. فیلترهای آلومینیومی به منظور جذب بیشتر مواد و شست و شوی آسان در این محصول مورد استفاده قرار گرفته‌اند.  همچنین در راستای ارتقای ایمنی و راحتی هر چه بیشتر هود، از سنسورهای دود، بو، حرارت و گاز استفاده شده تا در صورت آشپزی و یا در صورت نشت گاز هود به صورت خودکار روشن شود.

اجاق گاز رومیزی: در خصوص اجاق گازهای رومیزی می‌توان به امکان انتخاب مدت زمان پخت توسط استفاده‌کنندگان اشاره کرد. همچنین سپر حرراتی و فن خنک‌کننده ولوم برای عدم انتقال حررات به ولوم‌ها در نظر گرفته شده است.

از افتخارات این مجموعه  تولیدی می‌توان به دریافت لوح زرین طراحی محصول در سال های ۱۳۹۵ و ۱۳۹۶ آیدیران، اخذ گواهینامه بین المللی کیفیت از Qcert،  واحد نمونه سازمان کار و امور اجتماعی استان تهران، واحد برتر اداره کل استاندار استان تهران اشاره کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۵ دی ۱۳۹۶ / ۱۵:۵۰
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96100502785
  • خبرنگار : 30054