پاسخ انصارالله یمن به نشست اخیر وزیران خارجه اتحادیه عرب

رئیس شورای عالی سیاسی یمن جشن فارغ التحصیلی یگان رسول اعظم (ص) در ششمین منطقه نظامی و محور سفیان را شفاف‌ترین پاسخ به نشست اخیر وزیران خارجه عرب دانست.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد لبنان، صالح صماد، رئیس شورای عالی سیاسی یمن و فرمانده عالی نیروهای مسلح این کشور در سخنرانی خود به مناسبت جشن فارغ التحصیلی یگان رسول اعظم (ص) گفت، در سایه درگیری‌ها و توطئه جهانی، شاهد نشست‌هایی گاهی در قاهره و گاهی در ریاض و دوبی هستیم و شاهزادگان و سردمداران نفت با سرمایه خود دنیا را می‌خرند و پاسخ ساده ملت، ارتش و کمیته‌های یمن را که پایتخت نفاق و دورویی را هدف قرار داده، محکوم می‌کنند.

صماد گفت، دنیا علیه یمن برخاسته و در حالی که ده‌ها هزار جنایت علیه ملت یمن را نادیده گرفته و این کشور را محکوم می‌کند.

وی افزود، پاسخ آن بیانیه‌ها و محکومیت‌های احمقانه از سوی ارتش یمن، از میدان نبرد توسط افسران این کشور و به دست یگان‌های موشکی و دریایی خواهد بود.

صماد تاکید کرد، به اذن خداوند متعال پاسخ دندان‌شکن خواهیم داد و باید روند درگیری را تحت کنترل داشته و با دشمن هر جا که خواستیم بجنگیم و این همان چیزی است که از افسران و نظامیان یمن انتظار داریم.

وی در ادامه افزود، فارغ التحصیلی این یگان‌ها پشتیبان قوی برای جبهه‌های نبرد در روزهای آتی خواهد بود تا عذاب سختی را به دشمنان خدا بچشانند.

رئیس شورای عالی سیاسی یمن خطاب به افسران فارغ التحصیل گفت: ما برای بالا بردن روحیه شما به اینجا نیامده‌ایم بلکه آمده‌ایم تا با ایستادگی، ثبات و دلاوری خود روحیه ما را بالا ببرید.

صماد به افسران فارغ التحصیل گفت، مشاهده این یگان و این مردان فارغ التحصیل در ششمین منطقه نظامی در استان الجوف مایه افتخار است.

وی استان الجوف را دژی مستحکم برای دفاع از کشور خواند و از فرماندهان وزارت دفاع، منطقه نظامی و محور الجوف تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۷ آذر ۱۳۹۶ / ۱۱:۵۶
  • دسته‌بندی: غرب آسیا و آفریقا
  • کد خبر: 96090703302
  • خبرنگار : 71592