به گزارش سرویس بازار ایسنا،ابراهیم کاظمپور رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت با بیان اینکه این بانک در راستای ایفای مسئولیتهای اجتماعی و تسهیل دسترسی نابینایان عزیز به خدمات بانکی، تاکنون ۱۰ باجه ویژه ارائه خدمات به نابینایان و کمبینایان راهاندازی کرده، گفت: در این باجهها امکان دسترسی آسان به همه خدمات شعبهای برای شهروندان نابینا با استفاده از دستگاههای گویا، برجسته نگار و نمایشگرهای بریل فراهم شده است.
رییس اداره روابط عمومی بانک تجارت افزود: با راهاندازی این باجهها، مشتریان نابینا وکم بینا میتوانند بدون نیاز به حضور همراه از کلیه عملیات بانکی همچون افتتاح حساب، واریز وجه، انتقال وجه و ... به صورت مستقل استفاده کنند.
همچنین با توجه به موضوعاتی از قبیل کلاهبرداری و سوءاستفاده افراد سودجو، راهاندازی سامانه بانکی نابینایان در سطح شعب میتواند کمک شایانی به ارتقای سطح امنیت در مبادلات بانکی این مشتریان داشته باشد.
کاظمپور همچنین به امکانات ویژه صفحه بانکداری الکترونیک برای نابینایان در وبسایت بانک تجارت اشاره کرد و افزود: هموطنان نابینا و کم بینا میتوانند از طریق وبسایت این بانک به مهمترین خدمات و اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند.
استفاده از خدمات اینترنت بانک دریافت نرمافزارهای موبایل بانک تجارت خدمات انتقال وجه، انواع خدمات کارت فهرست شعب مجهز به خودپرداز گویا، دریافت شماره شبا، دریافت اطلاعات مربوط به خدمات و تسهیلات بانک تجارت ارتباط با مدیران و مرکز ارتباط مشتریان از جمله مهمترین خدماتی است که در بخش نابینایان و کم بینایان پایگاه اینترنتی بانک تجارت قرار گرفته است.
همچنین در این صفحه امکان دریافت نرمافزار رایگان NVDA (مبدل شنیداری آیکونهای صفحات وب برای نابینایان) فراهم آمده و کاربران میتوانند از این نرمافزار یا نرم افزارهای مشابه برای تسهیل دسترسی به خدمات بانک تجارت و کسب اطلاعات لازم استفاده کنند.
انتهای پیام