انتقاد پاپی زاده از روند رسیدگی به مشکلات سپرده‌گذاران آرمان

رییس مجمع نمایندگان خوزستان گفت: سقف سه میلیون تومانی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده‌های مردم در موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند و بی سروسامان رسیدگی به سپرده‌های مردم اعتراض دارند.

عباس پاپی زاده در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در خصوص روند پیگیری مطالبات مردم در بحث موسسه آرمان از سوی بانک مرکزی اعتراض داریم و در این زمینه جلسه‌ای را با رییس کل بانک مرکزی برگزار و این اعتراض را مطرح کردیم تا در خصوص این مساله هرچه سریعتر تصمیم‌گیری شود.

وی افزود: روند رسیدگی به مطالبات مردم و سپرده‌های آن‌ها در موسسه آرمان به کندی در حال انجام است و نمایندگان استان به این مساله اعتراض دارند.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان تصریح کرد: سقف سه میلیونی در نظر گرفته شده از سوی موسسه ملل برای پرداخت سپرده‌های مردم نزد موسسه آرمان، یک نوع وقت تلف کردن است و نمایندگان خوزستان نسبت به این روند کند رسیدگی و بی سروسامان اعتراض دارند.

پاپی زاده با بیان این‌که بانک مرکزی باید احساس مسئولیت بیشتری را نسبت به مردم داشته باشد، عنوان کرد: مشکل به وجود آمده در بحث موسسه آرمان و سایر موسسات غیر مجاز ناشی از آن است که بخشی از سیستم نظارتی بر بانک‌ها و موسسات مالی ناقص عمل کرده که باعث شده چنین مشکلاتی پیش بیاید.

وی با اشاره به این‌که در بحث موسسه آرمان مقصر را بانک مرکزی می‌دانیم و مسئولیت این مساله نیز بر عهده بانک مرکزی است، خاطرنشان کرد: مدیریت ضعیف کنترل و نظارت نامناسب بانک مرکزی بر روی موسسات مالی دلیل به وجود آمدن چنین مسایلی برای مردم است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۲ مهر ۱۳۹۶ / ۱۱:۳۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 96071206201
  • خبرنگار :