زنگ مهر و مقاومت در مدارس مازندران به صدا درآمد

معاون آموزش و پرورش مازندران از به صدا در آمدن زنگ مهر و مقاومت همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس مازندران خبر داد.

به گزارش ایسنا، سیدعیسی میرشفیعی آئین به صدا درآمدن زنگ مهر و مقاومت در مدارس مازندران در آمل با اشاره به اینکه جنگ تحمیلی از کربلا و عاشورا الگو گرفته بود، اظهار کرد: در جنگ تحمیلی همانند کربلا ایستادگی و رشادت برای حفظ اسلام و انقلاب به نمایش گذاشته شد.

وی با بیان اینکه در دفاع مقدس مانند واقعه کربلا، از نوجوان تا افراد پیر حاضر به تقدیم جان خود بودند، تصریح کرد: رزمندگان کشور در طول هشت سال دفاع مقدس با الگوپذیری از این واقعه واکنش نشان دادند، و امروزه عمل کردن و نشر دادن آن رشادت‌ها از دروس زندگی از واقعه کربلا محسوب می‌شود.

میرشفیعی تاکید کرد: با توجه به اجرای طرح تحول بنیادین نظام آموزشی باید به سوی آموختن، تفکر،علم و اندیشه حرکت کرد و مسئولان آموزشی نیز باید تلاش بیشتری در توسعه این امر داشته باشند.

به گزارش ایسنا، عباس مرزبند مدیر آموزش و پرورش آمل نیز در این مراسم با بیان اینکه دانش‌آموزان آملی نیز با الگوگیری از رزمندگان دفاع مقدس این سال تحصیلی را آغاز کردند، خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان به عنوان آینده‌سازان این کشور محسوب می‌شوند و باید برای توسعه در راه شهدا حرکت کنند.

وی اظهار کرد: امسال حدود 60 هزار دانش‌آموز در مدارس این شهرستان ثبت‌نام و سال تحصیلی جدید خود را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، زنگ مهر و مقاومت صبح امروز با حضور معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش مازندران، امام جمعه، معاونان فرمانداری ویژه آمل، مدیر آموزش و پرورش، رئیس بنیاد شهید شهرستان آمل همزمان با مدارس استان مازندران به طور نمادین در دبیرستان دخترانه شهید علی ملک‌زاده این شهرستان نواخته شد.


انتهای پیام
  • شنبه/ ۱ مهر ۱۳۹۶ / ۱۴:۱۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 96070100439
  • خبرنگار :

برچسب‌ها