جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ - ژاپن

دال زاتو: پنجاه درصد از نفرات برزیل در المپیک تغییر یافته است

سرمربی تیم‌ملی والیبال فرانسه پس از شکست برابر برزیل گفت: در بازی های بعدی باید عملکرد خوبمان در دفاع را تکرار کنیم.

به گزارش ایسنا، در پایان دیدار تیم های ملی والیبال برزیل و فرانسه در جام بزرگ قهرمانان جهان ۲۰۱۷ که با پیروزی سه بر صفر سلسائو به پایان رسید، رنان دال زاتو در نشست خبری پایان بازی درباره پیروزی در دیدار افتتاحیه گفت: از پیروزی در دیدار نخست این تورنمنتن بسیار خوشحالم اما از عملکرد تیم زیاد رضایت ندارم.به نظرم می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم. بازیکنانم در برخی جنبه ها مانند توپ رسانی و پاس خوب ظاهر شدند اما باید در زمینه های دیگر بهتر شویم. در بازی افتتاحیه پیروز شدیم ولی باید در بازی های بعدی عملکرد بهتری از خود نشان دهیم.


وی افزود: برای برزیلی‌ها، والیبال ورزش با اهمیتی است و به همین خاطر در همه رقابت های بین المللی از بهترین نفرات استفاده می کنیم. در تیم حاضر در این تورنمنت تنها هفت بازیکن که در المپیک ۲۰۱۶ بودند را در اختیار داریم و به دنبال معرفی نفرات جدید به تیم ملی هستیم. تماشاگران برزیل از ما انتظار پیروزی دارند.

همچنین استفان تیلیه هم در مورد شکست سنگین برابر برزیل اظهار کرد: ما سه بر صفر باختیم و این ناامید کننده است اما همین شکست تبعات مثبتی برای ما داشت. برخی مصدومیت ها بر روند تاکتیکی ما تاثیر گذاشت ولی در دفاع روی تور و دریافت عملکرد بسیار خوبی داشتیم. امیدوارم جنبه های خوب از بازی خود را در دیدار های بعدی به کار ببندیم.


انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۱ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۲:۰۳
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 96062112001
  • خبرنگار : 71580