رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی منصوب شد

با حکم معاون توسعه فناوری معاونت علمی‌وفناوری ریاست‌جمهوری، اسماعیل قادری‌فر به‌ عنوان «قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی» این معاونت منصوب شد.

به گزارش ایسنا، در حکم علی وطنی خطاب به اسماعیل قادری فر آمده است: "نظر به مراتب تعهد و شایستگی‌های علمی و عملی جنابعالی و بنا به موافقت معاون‌علمی و فناوری رییس‌جمهور، به‌موجب این حکم به‌عنوان «قائم‌مقام معاون توسعه فناوری و رییس مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی» منصوب می‌شوید.

پیگیری مجدانه وظایف و امور محوله به‌ویژه اجرای دقیق و مؤثر نظام‌نامه «استاندارد مأموریت های متوازن ستادهای توسعه فناوری» در همه ابعاد شش‌گانه ابلاغی مقام عالی معاونت در هماهنگی و تعامل کامل با دیدگاه‌های ایشان، اولویت اصلی آن مرکز است.

همچنین رصد تحولات اقتصادی، اجتماعی و یافتن راهکارهای خلاقانه برای حل چالش‌ها و مسائل کلیدی کشور با بهره‌مندی از راهبردهای فناورانه و استفاده از توان نخبگان علمی، مورد تاکید است.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی هم‌راستا با سیاست‌ها و راهبردهای معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در دولت دوازدهم مسألت می‌نمایم.

بدین‌وسیله از زحمات امید توکلی در طول مدت تصدی ریاست آن مرکز قدردانی می‌کنم".

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۵ شهریور ۱۳۹۶ / ۱۰:۳۷
  • دسته‌بندی: علم
  • کد خبر: 96060502425
  • خبرنگار :