به گزارش سرویس بازار ایسنا، تهرانفر قائممقام مدیرعامل و عضو هیأتمدیره بانک صادرات ایران در همایش مورد اشاره به توانمندیهای این بانک اشاره کرد و گفت: بانک صادرات ایران به لحاظ گستردگی شعب داخلی و خارجی، توانمندی و تخصص کارکنان، اعتبار و قدمت بالا و برخورداری از مشتریان بزرگ و وفادار، انصافاً حائز جایگاه منحصر به فردی در سیستم بانکی کشور است.
وی ادامه داد: بانک صادرات ایران با پشتوانه اعتماد آحاد مردم ایران و پشتکار یکایک کارکنان صدیق و زحمتکش خود و به رغم همه فراز و نشیبها، مسیر رو به پیشرفت و اعتلای خود را با شتاب و عزمی جزم ادامه میدهد و با برنامههای تحولی که در دست اقدام دارد، آیندهای بسیار روشن را پیش روی خود نظارهگر است.
وی با تأکید بر اینکه ارتباط مثبت و تعاملگرا با رسانهها، راهکار برونرفت از تنگناها به حساب میآید، یادآور شد: طی سالهای اخیر شاهد تحولات و تغییرات چشمگیر در زمینه بهرهمندی از ابزار و شیوههای اطلاعرسانی بودهایم، بنابراین باید با استفاده مناسب از ابزار نوین و فناوریهای روزآمد، درصدد برقراری ارتباط مؤثر و اثرگذار با مخاطبان برآئیم و از آن غفلت نورزیم.
لشکر بلوکی عضو هیأتمدیره بانک نیز در این مراسم به نقش بیبدیل بانک صادرات ایران در اجرا و تأمین اعتبار طرحهای مختلف تولیدی، اشتغالزا، عمرانی و صنعتی در اقصی نقاط کشور اشاره و تأکید کرد: بیشک باید اذعان داشت که کمتر پروژه مهم و اثرگذاری در کشور وجود دارد که بدون مشارکت بانک صادرات ایران راهاندازی شده باشد که این امر بیانگر نقش مهم بانک صادرات ایران در توسعه و آبادانی کشور، به حساب میآید.
وی در ادامه سخنانش به اولویتهای آتی بانک صادرات ایران اشاره کرد و گفت: براساس نقشه راه تدوینشده، باید از حجم داراییهای منجمد بانک طی چهار سال آینده تا حجم قابل توجهی بکاهیم و از طرفی نسبت به جذب منابع ارزانقیمت، ارتقای درآمدهای مشاع و غیرمشاع، افزایش بهرهوری نیروی انسانی، رشد بازده داراییها و کاهش هزینههای جاری، کوشا باشیم.
لشکربلوکی یادآور شد: راهاندازی و خدماتدهی سوپرمارکت مالی در بانک صادرات در زمینه تحقق اهداف مقرر، بسیار مؤثر و راهگشا است.
عضو هیأتمدیره بانک ادامه داد: شعب بانک صادرات با تبدیل به سوپرمارکتهای مالی، علاوه بر ارائه خدمات مرسوم و متعارف بانکی، در زمینه بیمه مشتریان، ارائه خدمات گردشگری، خرید و فروش سهام بورسی، سرمایهگذاری و مشاوره مالی نیز فعال بوده و بر این اساس شعب بانک صادرات ایران از اختیارات کافی و سطح نامحدودی از خدمات برخوردار هستند و به اصطلاح چندمحصولی است.
لشکر بلوکی ویژگیهای بارز کارگزاران روابط عمومی را نیز برشمرد و بیان کرد: دستیابی به اهداف و تحقق برنامههای ابلاغی در روابط عمومی، مستلزم برخورداری از حسنخلق، خلاقیت، روزآمدی، تخصص و ژرفاندیشی، داشتن تعاملات دوسویه و مستمر با مشتریان و مخاطبان سازمانی است.
در پایان این مراسم، مسئولان روابط عمومی بانک صادرات ایران همپیمان شدند که در تحقق اهداف سازمانی از هیچ کوششی فروگذار نکنند.
در این مراسم کاظمی دینان و ناصحی فر، از اساتید علوم ارتباطات اجتماعی و روابط عمومی، پیرامون وظایف و مسئولیتهای حرفهای روابط عمومی سخنرانیهای مبسوطی را بیان کردند.
انتهای پیام