نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی:

اصولگرایان برای جبران بحران مقبولیت اجتماعی‌شان انتخاب‌های بدی کرده‌اند

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی گفت: اصولگرایان برای جبران بحران مقبولیت اجتماعی‌شان دچار انتخاب‌های بدی شده‌اند.

ابوالفضل انتظاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه در حال حاضر جامعه اصولگرایی دچار برخی آسیب‌های درونی شده است، اظهار کرد: برخی از تندروها فرصت های بزرگی را از پیشکسوتان اصولگرایی غصب کرده‌اند.

وی با بیان این مطلب که اصولگرایی ظرفیت های درونی بزرگی دارد و نیازمند استفاده از برخی تبلیغات‌ها و چهره‌ها نیست، تصریح کرد: آیا یک خواننده زیرزمینی می تواند یک الگوی انقلابی و دینی برای جامعه و جوانان کشورمان باشد که از وی تقدیر می‌کنیم و در صف اول یک نشست هم هم قرارش می‌دهیم؟

این فعال سیاسی اصولگرا اظهار کرد: دعوت از یک خواننده زیرزمینی، اصرار بر اشتباهی است که در انتخابات انجام شد و چنین انتخاب‌ها و رفتارهایی باعث ریزش نیروهای درونی جریان اصولگرا می‌شود که این رفتارها را دور از آرمان و اصل خویش می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: هرگونه به روز رسانی و به هنگام سازی در جریان اصولگرایی می‌بایست در قالب آرمان‌ها و اصول باشد، چراکه انتخاب چنین چهره هایی نه تنها بازسازی نیست بلکه کادرهای تشکیلاتی و هواداران جریان اصولگرایی هم دچار ضربه می‌شوند.

انتظاری بیان کرد: اگر جریان اصولگرایی بخواهد دوباره به قدرت بازگردد و مقبولیت اجتماعی‌اش را بدست بیاورد، می‌بایست ابتدا ضعف‌ها و زخم‌های درونی‌اش را التیام بخشد و درمان کند، سپس برای بازگشت به قدرت و ادامه خدمت در اهداف، برنامه ها و ساختارش مهندسی اساسی انجام دهد و برای ادامه راه نقشه‌ای ترسیم کند.

نائب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری در خراسان رضوی افزود: جریان اصولگرایی می بایست اهداف، برنامه ها، ساختار سازمانی و گفتمانش را متناسب با نیازهای جامعه و شرایط تغییر دهد، چراکه اگر این مهندسی صورت نگیرد یقینا این جریان در اقبال مردمی دچار مشکل خواهد شد.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۳۱ تیر ۱۳۹۶ / ۱۱:۲۱
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 96043117742
  • خبرنگار :