رئیس بیمارستان شفا خرم‌آباد:

700 نفر در بیمارستان شفا مشغول کار هستند

رئیس بیمارستان شفا خرم‌آباد گفت: 700 نفر در بیمارستان شفا مشغول کار هستند.

به گزارش ایسنا، «روح‌الله فکوری» در نشست خبری با خبرنگاران، اظهار کرد: طرح توسعه این بیمارستان با زیربنای 17 هزار متر مربع در حال احداث است.

وی با بیان این‌که قضاوت پیش از موعد و فراتر از قانون مانع از رشد سرمایه‌گذاری و بخش خصوص می‌شود، افزود: بیمارستان شفا از نظر داشتن گستردگی بخش‌های درمانی در کشور پیش رو بوده و تلاش بر این است که برای درمان بیماری‌های مختلف بخش‌های تخصصی ایجاد شود.

رئیس بیمارستان شفا خرم‌آباد تصریح کرد: بیمارستان شفا در مدت 9 سال براساس ارزیایی‌های وزارت بهداشت نمره درجه یک را دریافت می‌کند.

فکوری خاطرنشان کرد: هم‌اکنون سه بخش فوق تخصصی در پرونده بیمارستان شفا وجود دارد اما عده‌ای لجوجانه پذیرای این عنوان بیمارستان نیستند ودست به تخریب بیمارستان می‌زنند.

وی افزود: برخی تعرفه‌های درمانی این بیمارستان بین پنج تا 58 درصد از مبلغ تعیین شده کمتر است و به برخی اقشار جامعه خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

رئیس بیمارستان شفا خرم‌آباد با اشاره به اعتراض عده‌ای نسبت به قصور پزشکی در بیمارستان شفا خرم‌آباد، اظهار کرد: این افراد نباید فراتر از قانون اقدام کنند بلکه باید منتظر نتیجه قطعی بررسی مراجع ذیصلاح با رعایت مقرارت و موازین باشند.

فکوری رسانه‌ها، مسئولان و شهروندان باید از سرمایه‌گذاران برای حضور در استان لرستان حمایت کنند تا شاهد اشتغالزایی در استان باشیم.

انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۲۲ تیر ۱۳۹۶ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 96042212505
  • خبرنگار :