در دانشگاه مازندارن برگزار می‌شود؛

جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی

جشنواره ملی «پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها» به میزبانی دانشگاه مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، جشنواره ملی «پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسائل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها با تاکید بر آسیب‌های اجتماعی" به میزبانی دانشگاه مازندران و با همکاری انجمن جامعه‌شناسی ایران در آبان ماه امسال برگزار می‌شود.

حیدر جانعلیزاده، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه مازندران در این باره افزود: جشنواره مذکور در راستای طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی خواهد بود که با مشارکت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور در حال اجراست. این جشنواره شامل ابعاد مختلفی چون فراخوان آثار از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، ارائه شفاهی آثار برتر در روزهای جشنواره و نقد و بررسی آنها توسط اساتید و صاحب‌نظران این حوزه، تقدیر از آثار برتر و همچنین انتشار خلاصه پایان‌نامه‌های دانشجویی خواهد بود. ضمنا برپایی نمایشگاهی از آثار دریافتی، اجرای کارگاه‌های آموزشی، ارائه چند سخنرانی محوری در حوزه آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی توسط متخصصان این حوزه نیز در دستور کار دبیرخانه جشنواره قرار دارد.

به گزارش ایسنا، میزبانی جشنواره ملی پایان‌نامه‌های دانشجویی در حوزه مسایل فرهنگی و اجتماعی، از سوی مدیر کل دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در بیست  و سوم خردادماه به دانشگاه مازندران ابلاغ شد.

انتهای پیام
  • سه‌شنبه/ ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۴۶
  • دسته‌بندی: پژوهش
  • کد خبر: 96033017479
  • خبرنگار :