به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، طی این مراسم افتتاحیه که با حضور جمعی از مشتریان این بانک برگزار شد، خسروانی از افتتاح شعبه جدید بانک پارسیان در شهر ارومیه با حضور برخی مقامات استانی به ویژه قاضیپور نماینده مردم ارومیه خبر داد و گفت: به امید خدا در برنامه توسعه شعب در تبریز طی ماههای آینده تا پایان سال جاری حداقل 2 یا 3 شعبه جدید افتتاح میشود.
وی با اشاره به تمایز ویژه تبریز نسبت به سایر شهرهای کشور اظهارکرد: این تمایز به وضوح در خروجی رسانهها نیز قابل مشاهده است. چرا که تبریز به عنوان بهترین شهر برای زندگی براساس استانداردهای بینالمللی انتخاب شده و شهری جهانی است. از همین رو طبیعی است که انتظارات صاحبان کسب و پیشه آن نیز انتظاراتی متفاوت از سطح کشور باشد.
خسروانی با اشاره به سهم بالای استان آذربایجانشرقی به ویژه تبریز در تولید ناخالص ملی کشور تاکید کرد: نشانههای توسعه پایدار در حوزه صنعت و تجارت در تبریز قابل رویت است و خوشحالیم که 306امین شعبه بانک پارسیان در سطح کشور را امروز در این شهر افتتاح میکنیم.
معاون امور اجرایی بانک پارسیان به فرآیند سرویسدهی و ارائه خدمات بانکی در اولین بانک خصوصی کشور پرداخت و گفت: همواره نظر ما در بانک پارسیان ارائه سرویسهای متفاوت در شان مردم بوده است. تا قبل از ظهور بانکهای خصوصی ارائه سرویس بانکها از پشت شیشهها صورت میگرفت و رابطه مستقیمی بین مشتریان و متصدیان بانکها وجود نداشت. اما با ظهور بانک پارسیان و تولد یک ایده جدید، فرهنگ مشتریمداری به یک شکل متفاوتی ارائه شد و به پیروی از بانک پارسیان شبکه بانکی مجبور شد رفتارش را در ارائه خدمت به مردم تغییر دهد.
عضو هیاتمدیره بانک پارسیان افزود: با این حال این پایان ماجرا نیست و تنها بخشی از اتفاقاتی است که رقم خورده و آنچه در ایده مدیران ارشد بانک پارسیان وجود دارد عبور از فرهنگ مشتریمداری و تحقق مدل شریک تجاری است. زیرا ما معتقدیم سود بانک آنجایی است که مشتریانش سود میکنند و نتیجه تمام تلاشهای ما در تحقق خواستههای مشتری متبلور میشود.
این عضو هیاتمدیره بانک پارسیان ضمن تاکید بر اینکه امروز در بانک پارسیان به مفهوم شریک تجاری توجه ویژهای صورت گرفته، اظهار داشت: در بانک پارسیان این اعتقاد وجود دارد که مشتریان ما شرکای تجاری ما هستند و بر این اساس برنامههایی را داریم. به طوری که حوزه اعتباری بانک آماده سرویسدهی به مشتریان هست و برای اینکه بتوانیم این سرویسدهیها را دستهبندی کنیم، ارائه سرویس به مشتریان ویژه را در قالب سرویسهای بانکداری شرکتی از پایان سال 1395 کلید زدیم و آمادگی داریم چنانچه محصولات فعلی ما در شان بانک پاسخگوی نیازهای موجود نباشد، محصولات جدید را طراحی و ارائه کنیم.
وی از طراحی سامانهای برای ارائه خدمت به مشتریان بزرگ خبر داد و گفت: در قالب سامانه پارس مشکلات و مسایل بانکی مشتریان ما به حداقل میرسد و مشتریان بزرگ بانک پارسیان میتوانند از این سرویسهای پایه استفاده کنند.
خسروانی با اشاره به اینکه پارسیان در ارائه خدمات الکترونیکی بانکی پیشرو بوده و سهم بزرگی از خدمات الکترونکی در شبکه بانکی کشور را در اختیار دارد، گفت: محصولاتی که در این حوزه ارائه میدهیم منحصر به فرد بوده و طبیعی است که بانک برای ادامه حیات نیاز به روزآمد شدن دارد و در همین رابطه نقطه نظرات مشتریان در طراحی محصولات جدید همواره مدنظر بانک قرار دارد.
وی افزود: واحدهای تحقیق و توسعه ما براساس مدلهای علمی مشغول نیازسنجی از بازار هستند که مبتنی بر همین نیازها محصولات جدید نیز طراحی و به مشتریان ارائه میشود. ضمن اینکه بانک پارسیان این آمادگی را دارد که در فضای کسب و کار علاوه بر سرویسهای پایه بانکی خدمات ویژهای را در رابطه با قراردادهای در بستر کارت خوانها و بستههای اعتباری برای مشتریان بزرگ تعریف کند که خدماتی نیز تاکنون تعریف شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان نکاتی پیرامون التهاب در بازار پول در کشور پرداخت و گفت: اخیرا شاهد اتفاقاتی در حوزه بازار پول هستیم. طبیعی است که اقتصاد کشور بعد از فشارهای بینالمللی در قالب تحریمهای ظالمانه تحت فشارهای زیادی قرار داشته، اما با همت و غیرت فرزندان ایران در گوشه و کنار کشور عزت خود را از دست ندادیم بطوری که با قبول برجام افقهای روشن پیش روی اقتصاد کشور پیشبینی میشود و به نظر میرسد از دوران رکود عبور کردیم و تحقق دوران شکوفایی دور از دسترس نیست.
عضو هیاتمدیره بانک پارسیان با بیان اینکه حوزههای بازارهای مالی در کشور به لحاظ ملاحظات آییننامهای و قانونی به شکل شایستهای به بلوغ و توسعه نرسیده، اظهار داشت: در این شرایط بازارهای دیگر از جمله بازار سرمایه به آن درجه از توسعه یافتگی نرسیدند که تمام نیازهای سرمایهای را تامین کنند. به این ترتیب بار بزرگ تامین مالی در کشور به عهده بانکها است و ما در شبکه بانکی بار بزرگی از بقیه اقتصاد کشور را در این حوزه به دوش میکشیم و به این خدمت افتخار میکنیم.
معاون اجرایی بانک پارسیان تاکید کرد: با توجه به اینکه یک طرف تمام فعالیتهایی که با هدف اقتصادی شکل میگیرند با بانک در ارتباط است، این اثرپذیری امری طبیعی است. بدین ترتیب به دلیل محدودیتهایی که در حوزه کلان کشور و به تبع آن، این تاثیر در حوزههای پایین دستی و کف بازار نیز با کوچک شدن بخش اقتصاد نمایان شده است.
وی ادامه داد: در دولت نیز طی چهار سال گذشته اراده به کنترل تورم بوده به این معنا که میزان حجم نقدینگی در کشور مهار شود و آسیبهایی که از محل تحریم به بخش مولد اقتصاد کشور وارد شد، سرعت گردش پول را کاهش داده و همه این موارد به شبکه بانکی فشار وارد کرده است. با این حال امروز شبکه بانکی با اقتدار مشغول انجام ماموریتهایش است.
وی پیرامون شایعات اخیر در حوزه بانکی و مشکلات برخی موسسات مالی و اعتباری نیز گفت: این شایعات که به عنوان مثال عنوان میشود فلان بانک یا موسسه مالی با مشکل مواجه شده از سوی مراجع ذیربط پیگیری شده است. ما طی دو سال گذشته یک مسئولیت اجتماعی را برای ساماندهی به سپردهگذاران موسسه مالی و اعتباری ثامنالحجج پذیرفتیم. طبیعی است که از محل سپردهگذاران آن تنشهایی به بانک وارد میشود. اما ما با کمترین تنش درصد بالایی از این سپردهها را تعیین تکلیف کردیم و از اوایل تیرماه نیز سپردههای با رقم بالاتر آن تعیین تکلیف میشود.
وی در ادامه گفت: نگرانی سپردهگذاران این موسسه دستاویز و دستمایه برخی عناصر مخرب قرار گرفته که این عناصر در بستر احساسات مردم ورود پیدا کردهاند. بخشی از این اتفاقات از خارج کشور هدایت میشود که هدف آن نه تنها شبکه بانکی و بانک پارسیان است، بلکه کل نظام اقتصادی کشور را هدف قرار داده است.
خسروانی ضمن تاکید بر اینکه با این جریانات برخورد میشود، گفت: قطعا این شیطنتها خللی در ارائه خدمات بانک پارسیان و سایر بانکها وارد نمیکند. هم بانکها و هم مردم دوران سختی را پشت سر گذاشتهاند و بعد ازعبور از این گردنههای خطرناک امروز زمان تلاش، سازندگی و اعتماد به یکدیگر است.
انتهای پیام