فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان کرمان

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان از فعالیت 230 مدرسه هیئت امنایی در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا،«فریبا اسکندری‌زاده»  در جلسه مدیران مدارس هیئت امنایی شهر کرمان  جلب مشارکت‌های مردمی و استفاده از خرد جمعی در راستای کیفیت بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پرورشی را از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی این مدارس دانست و گفت: راه‌اندازی 30  مدرسه هیئت امنایی در استان برای سال تحصیلی 97-96 در دستور کار است.

وی بر کیفیت بخشی به فعالیت‌های و آموزشی و پرورشی در مدارس هیئت امنایی تأکید و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس نقش موثری در تحقق این مهم دارند.

اسکندری‌زاده به اعلام دستورالعمل  برنامه‌های فوق برنامه  مدارس هیئت امنایی  استان اشاره و خاطرنشان کرد: مدیران مدارس هیئت امنایی باید در شورای آموزش و پرورش شهرستان نرخ فعالیت‌های فوق برنامه را  تعیین و  در معرض دید اولیا دانش‌آموزان نصب کنند.

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی اداره‌کل آموزش و پرورش استان کرمان بر تشکیل هیئت امنای جدید مدرسه تا پایان شهریور تأکید کرد و گفت: مدیران مدارس موظفند همه دانش‌آموزانی که در محدوده کروکی هستند ثبت‌نام کنند.

اسکندری‌زاده  تصریح کرد: دریافت هرگونه وجه به غیر از کمک‌های مردمی در مدارس هیئت امنایی باید با مجوز شورای آموزش و پرورش شهرستان یا منطقه باشد.

وی بر رعایت  ضوابط مالی مدارس هیئت امنایی مطابق با دستورالعمل و روشنگری فعالیت‌های فوق برنامه این مدارس تأکید کرد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 96032916471
  • خبرنگار :