در حمایت از کارگاه‌های کوچک و متوسط صورت گرفت

تقدیر مجلس شورای اسلامی از مدیرعامل بانک پارسیان

کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، به پاس تقدیر از خدمات بانک پارسیان در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغال و حمایت از کارگاه‌های کوچک و متوسط، از کورش پرویزیان مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک‌های خصوصی تقدیر کرد.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، بنابر اعلام بانک پارسیان، در این زمینه نادری نماینده مجلس و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن تقدیر از عملکرد این بانک و مدیریت آن، افزود: بانک پارسیان در راستای اشتغال و تولید، حمایت از بنگاه‌های کوچک و متوسط را در اولویت خود قرار داده و از اوایل سال ۹۵ تاکنون با دادن تسهیلات به تولیدکنندگان و کارآفرینان گام‌های بزرگی را برداشته است.

وی افزود: مدیریت بانک پارسیان در سال گذشته با برنامه‌ریزی توانست بحران موسسه ثامن‌الحج را مهار کند و این موفقیت بزرگی برای پارسیان است. بانک مرکزی باید از توان مدیریتی بانک پارسیان بیشتر استفاده کند. بانک پارسیان همواره در خدمت رونق تولید بوده و طی دو سال اخیر به این روند شدت بخشیده است.

در متن لوح تقدیر از مدیرعامل بانک پارسیان و رییس کانون بانک‌های خصوصی کشور، که در تاریخ ۲۳ خرداد ۹۶ به امضای شهاب نادری نماینده مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی رسیده، آمده است: جناب آقای دکتر کورش پرویزیان مدیرعامل محترم بانک پارسیان؛ در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام سال تولید و اشتغال نامگذاری شد و با همت و تدبیر مسئولین اجرایی کشور و فراهم کردن فضای مثبت در کسب وکار، موجب شد تا مدیریت بانک پارسیان گام‌های رو به جلویی در راستای رونق و شکوفایی اقتصادی بردارد، برخود واجب می‌دانم از تلاش‌هایتان برای رونق تولید و حمایت از کارگاه‌های کوچک و متوسط از خدمات ارزنده تا تقدیر به عمل آورم.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۶:۰۴
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96032414141
  • خبرنگار : 30054