مُهر تایید بر عملکرد فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان

فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان بانک سامان که سال گذشته گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴ دریافت کرده بود، موفق شد این گواهینامه را برای یک سال دیگر تمدید اعتبار کند.

به گزارش سرویس بازار ایسنا، منصور مومنی مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان با اعلام این خبر گفت: فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان از سال ۱۳۹۰ با استقرار سیستم‌ها و روش‌های مناسب در بانک پیاده‌سازی و عملیاتی شده و از سال ۱۳۹۴ تحت نظارت مداوم و ارزیابی کارشناسان شرکت توف نورد ایران قرار گرفت.

مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان تصریح‌کرد: پروژه استانداردسازی فرآیند رسیدگی به شکایت‌های مشتریان، در راستای افزایش رضایت و وفاداری مشتریان بانک و کاهش زمان رسیدگی به شکایت‌های مشتریان با تمرکز بر افزایش کیفیت عملیاتی شده که سال گذشته پس از تایید آن، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲:۲۰۱۴صادر شد.

مومنی بیان کرد: پس از برگزاری ممیزی مراقبتی توسط ممیز شرکت توف نورد ایران در هفته گذشته، گواهینامه ایزو ۱۰۰۰۲ بانک سامان برای یک سال دیگر تمدید اعتبار شد.

مدیر روابط عمومی و صدای مشتریان بانک سامان اظهارداشت: درحال حاضر اداره رسیدگی به صدای مشتریان از طریق کانال‌های مختلفی همچون وب‌سایت بانک، مرکز سامان ارتباط، ایمیل و فکس اقدام به ثبت و پیگیری شکایت‌های مشتریان می‌کند و فرایند رسیدگی به شکایت‌ها، تا دستیابی به نتیجه نهایی و پاسخ مناسب و کامل به مشتری تداوم دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ / ۱۳:۵۲
  • دسته‌بندی: خبر بازار
  • کد خبر: 96031608606
  • خبرنگار : 30054