حاشیه‌های بازی استقلال - سپاهان

از بی اعتنایی ابراهیمی به داور تا خوشحالی نکردن فرشید باقری پس از گل

فرشید باقری پس از گلزنی به سپاهان خوشحالی نکرد و واکنش جالبی به هم‌بازیانش داشت.

به گزارش ایسنا، دیدار تیم های استقلال و سپاهان در آخرین هفته از رقابت های لیگ برتر با برتری دو بر یک آبی های پایتخت به پایان رسید.
حواشی نیمه دوم این دیدار به شرح زیر است:
- امید ابراهیمی در دقیقه ۵۰ و بعد از خطا روی بازیکن سپاهان از تصمیم داور عصبانی شد و با بی تفاوتی نسبت به صحبت های داور از او فاصله گرفت و در این میان زاهدی فرد برای ادامه تذکراتش به ابراهیمی به دنبال او دوید و در نهایت در وسط زمین ابراهیمی را نگه داشت و با او صبحت کرد هرچند که بازیکن استقلال همچنان خود را بی توجه به داور نشان می داد.
- سیدرضا افتخاری مدیرعامل استقلال این بازی را از نزدیک تماشا کرد.
- هواداران استقلال در طول بازی بارها به سبک ایسلندی تیم خود را تشویق کردند.
- بعد از گل جابر انصاری به سپاهان که کار را به تساوی کشاند، نیمکت نشینان استقلال تا آستانه ورود به زمین پیش رفتند و در این میان علی چینی مربی استقلال که با ذخیره های این تیم خود را گرم می کرد از پشت دروازه وارد زمین شد.
- حدود ۲۰ هزار تماشاگر این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که کمتر از ۳ هزار نفر از آنها هوادار سپاهان بودند.
- روی نیمکت استقلال در این بازی، یعقوب کریمی، میعاد یزدانی، فرشید باقری، علی قربانی، حسین حسینی، محسن کریمی، عظیم گوک و مجتبی حق دوست حاضر بودند و روی نیمکت تیم سپاهان هم فرید بهزادی کریمی، طالب ریکانی، جلال علی محمدی، ناصر قلاوه، صابر دیده ور، علی احمدی، مهدی امینی زازرانی، آرمین سهرابیان و سید جلال عبدی قرار داشتند.
- بعد از گلی که فرشید باقری به ثمر رساند و استقلال دو بر یک پیش افتاد، بازهم نیمکت نشینان استقلال برای خوشحالی تا آستانه ورود به زمین پیش رفتند و در همین زمان واکنش این بازیکن نسبت به هم تیمی هایش جالب بود. او وقتی که زکی پور و یکی دو بازیکن دیگر بغلش می کردند می گفت، ولم کنید.  
- گل دوم استقلال در شرایطی به ثمر رسید که یکی از مدافعان سپاهان در گوشه ی دیگری از محوطه جریمه روی زمین افتاده بود.
- پس از پایان این دیدار بازیکنان سپاهان به سمت هواداران خود رفتند و از آنها تشکر کردند و در همین زمان استقلالی ها در وسط زمین ایستاده بودند و به ابراز احساسات هوادارانشان پاسخ می دادند.
انتهای پیام

  • پنجشنبه/ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ / ۲۰:۲۴
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 96021408779
  • خبرنگار : 71486