رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی کار :

مقابل دشمنان آهنگ وحدت سر می‌دهیم

رئیس شاخه جوانان حزب اسلامی کار گفت:با وجود عقاید و افکار مختلفی که درون نظام وجود دارد،مقابل دشمنان با صدای واحد و هماهنگ آهنگ وحدت سر می‌دهیم.

پیام مجرد در گفت‌وگو با ایسنا، با استناد به سخنان رهبری مبنی بر ضرورت پرهیز از بروز ضعف‌های داخلی مقابل دشمنان، اظهار کرد: بر اساس یکی از اصول استراتژیک جنگی جنگنده به دنبال نقاط ضعف دشمنش می‌گردد تا از همان ناحیه به او آسیب برساند. هیج منطقی حکم نمی‌کند که مقابل دشمنان خودمان ضعف‌هایمان را فریاد بزنیم و به آن‌ها راه شکستمان را نشان دهیم.

وی ادامه داد: نقطه مقابل این شرایط زمانی است که با وجود عقاید و افکار مختلف درون نظام ، با صدای واحد و هماهنگ ، مقابل دشمن آهنگ وحدت سر می‌دهیم . این موضوع نشان دهنده وحدت ملی ملت ایران است.

این فعال سیاسی تصریح کرد: ضرورت وحدت ملی را بارها در مواجهه با دشمنان دیده‌ایم . طی سی و چند سال گذشته به ما ثابت شده  که هر اندازه در داخل کشور  مشکل و اختلاف وجود داشته باشد اما به دلیل وحدتی که داریم دشمنان نتوانسته‌اند آسیبی به ما برسانند. 

مجرد گفت: داشتن سعه صدر ، ایجاد فضاهای باز گفت‌وگو ، چرخش قدرت میان نخبگان و اموری مانند این موضوعات باعث می شود تا کدورت‌ها و مشکلات داخلی برطرف شود و به صورت کامل شاهد گسترش همدلی و هماهنگی میان اقشار مردم و گروه‌های سیاسی باشیم.

وی در پایان تاکید کرد:در چنین شرایطی اگر مشکل و دغدغه‌ای هم وجود داشته باشد با همت و همدلی خود مردم برطرف می‌شود و دیگر فضایی برای سو استفاده دشمنان باقی نمی‌ماند.

انتهای پیام

  • شنبه/ ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95122113181
  • خبرنگار : 71511