با اشاره به بیانات رهبری ؛

یک فعال سیاسی : اظهار به ضعف، میدان دادن به دشمن است

یک فعال سیاسی گفت:‌کوتاه آمدن ،‌ضعیف عمل کردن و اظهار به ضعف در حرف و عمل سبب جرات دشمن می‌شود و جسارت دشمن را بالا می برد.

محمد تقی رهبر در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به بیانات امروز مقام معظم رهبری در جمع دستاندرکاران راهیان نور اظهار کرد: کشوری با عظمت ایران اگر با اقتدار در مقابل دشمن بایستد، دشمن را به عقب می راند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اظهار به ضعف ، میدان دادن به دشمن است، افزود: همانطور که شاعر می گوید « اظهار ضعف  پیش ستم پیشگان، خطا است / اشک کباب موجب طغیان آتش است» ، اگر دشمن از طرف مقابل ضعفی ببیند آن را تحت فشار قرار خواهد داد.

رهبر با اشاره به اینکه در دوران جنگ و دفاع مقدس علی رغم کمبود ها تمام قد در مقابل دشمن ایستادگی کردیم و حتی نوجوان سیزده ساله مان درمقابل دشمن کوتاه نیامد گفت:‌ این سیاست را باید در دیپلماسی و روابط خارجی کشور مورد توجه قرار د هیم.

این فعال سیاسی به تاکیدات رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: کشور ایران دارای استعدادهای فراوان طبیعی، انسانی و سرمایه های فکری است که باید در جهت قوت اقتصاد کشور از آن ها بهره گرفت و چشم‌مان به سرمایه های خارجی نباشد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ / ۱۷:۲۰
  • دسته‌بندی: سیاست داخلی
  • کد خبر: 95121610699
  • خبرنگار : 71381