مشاور استاندار: طراحان لباس ایرانی و اسلامی حمایت می‌شوند

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین گفت: از همه طراحان لباس اسلامی و کسانی که متناسب با ذائقه نسل جوان ما طراحی می‌کنند، حمایت می‌شوند.

‌به گزارش ایسنا ‌، مریم بیدخام بابیان اینکه پوشش اسلامی ایرانی باید مدنظر تمام طراحان و مردم قرار گیرد، اظهار کرد: باید طراحی‌هایی ارائه کنیم که ضمن پاسخگویی به تنوع‌طلبی دختران و زنان، بتواند معیارهای پوشش اسلامی را با خود داشته باشد.


وی ادامه داد: نمایشگاه مد و لباس با معرفی و ارائه الگوهای مناسب مد و لباس با فرهنگ ایرانی اسلامی، در راستای اشاعه‌ فرهنگ حجاب و عفاف در جامعه نقش تأثیرگذاری دارد.

بیدخام خاطرنشان کرد: جامعه‌ ما در شرایط کنونی درگیر معضل بدحجابی است؛ لذا ضرورت با طرح‌های نو، پاسخگو نیازهای جوانان و هنجارهای دینی باشیم.

بیدخام تشریح کرد: نمایشگاه مد و لباس باهدف ایجاد ساختار مناسب برای ساماندهی طراحی، تولید و توزیع پوشاک اسلامی، زمینه‌سازی برای کشف و یا ظهور استعدادها و خلاقیت‌های نو، مرتبط با پوشاک اسلامی ایرانی و توسعه صنعت پوشاک با ارائه الگوی اسلامی ایرانی دایر شده است.

مدیرکل امور بانوان استانداری قزوین بابیان اینکه بر اساس منویات مقام معظم رهبری و تأکید ویژه ایشان بر پوشش ایرانی و اسلامی افزود: معتقدیم پوشش و الگوهای آن در هر جامعه برگرفته از فرهنگ آن کشور است و فرهنگی دینی کشور نیز دستوراتی را در خصوص حجاب دارد که باید رعایت شود.

بیدخام با اشاره به اهمیت رعایت عفاف و حجاب در جامعه اظهار کرد: هدف از برگزاری این نمایشگاه حفظ هویت اسلامی و ایرانی است تا الگویی مناسب برای پوشش جوانان ارائه شود.


انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ / ۱۱:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 95111308954
  • خبرنگار :