اعزام تیم سه نفره تنیس با ویلچر به مسابقات سریلانکا

دبیر انجمن تنیس با ویلچر از اعزام تیم سه نفره تنیس با ویلچر به مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا در اسفندماه خبر داد و گفت‌: امیدوارم با حضور موفق در این رقابت‌ها، بتوانیم سهمیه ورودی مسابقات جهانی تنیس با ویلچر را کسب کنیم.

امیر حسین ابراهیمی در گفت‌وگو با ایسنا، در ارزیابی از وضعیت تیم‌ ‌ملی تنیس با ویلچر برای شرکت در مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا، اظهار کرد: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور فرصت خوبی برای شناسایی نفرات اعزامی به مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا بود و تقریبا در این رقابت‌ها توانستیم به اهداف پیش‌بینی شده دست پیدا کنیم.

او افزود: در این مسابقات می‌توانستیم نفرات جوان‌تر را مورد ارزیابی و محک قرار دهیم تا بهترین‌ها را برای مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا انتخاب کنیم.

ابراهیمی در مورد نفرات اعزامی به مسابقات مقدماتی جهانی سریلانکا گفت‌: چون تا 24 دی‌ماه برای معرفی نفرات نهایی زمان داریم، در نتیجه‌ از بین حسین ممی‌پور، محمدرضا یعقوبی، مهدی طیبی، مهدی جباری، محسن جلالی و مهدی عموزاده سعی خواهیم کرد سه نفر از بهترین تنیسورها را انتخاب و راهی رقابت می‌کنیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: برای شرکت در مسابقات جهانی تنیس با ویلچر که خرداد ماه سال آینده در ایتالیا برگزار خواهد شد، تاکنون 12 تیم مشخص شدند و چهار تیم باقی‌ مانده در مسابقات سریلانکا مشخص خواهند شد. البته این که تیم ایران چقدر شانس داشته باشد که جواز حضور به مسابقات جهانی ایتالیا را کسب کند، بستگی به وضعیت تیم‌ها در جدول مسابقات دارد، اما به‌ هر حال ناامید نیستیم و خود را یکی از تیم‌های صعود کننده می‌دانیم.

دبیر انجمن تنیس با ویلچر یکی از مشکلات تیم را کمبود اردوهای تدارکاتی برون مرزی عنوان کرد و گفت‌: هر چقدر بتوانم در تورنمنت‌های بین‌المللی شرکت کنیم و رنکینگ ورزشکاران خود را افزایش دهیم، جایگاه بهتری در سطح آسیا و در جهان خواهیم داشت. البته نبود ویلچرهای استاندارد نیز در کاهش عملکرد ورزشکاران بی‌تاثیر نیست. اما با همین ویلچرها نیز می‌توانیم کار را پیش ببریم تا عملکرد موفقی داشته باشیم.

او گفت‌: به دنبال آن هستیم در صورتی که فدراسیون جهانی تنیس اجازه بدهد همراه تیم‌ ‌ملی بزرگسالان، تیم‌ ‌ملی جوانان را نیز با دریافت "وایلد کارت" راهی مسابقات جهانی ایتالیا کنیم تا در آینده جوانان را جایگزین بزرگسالان کنیم و به سمت جوانگرایی پیش برویم.

ابراهیمی در پایان زمان برگزاری اردوی تیم‌ ‌ملی تنیس با ویلچر را برای شرکت در مسابقات مقدماتی سریلانکا را اواخر دی عنوان کرد و گفت‌: این اردو به مدت سه هفته‌ تا زمان اعزام تیم به سریلانکا در تبریز ‌خواهد داشت و سپس اوایل اسفندماه تیم جهت شرکت در مسابقات انتخابی جهانی تنیس با ویلچر عازم سریلانکا خواهند شد.

انتهای پیام

  • یکشنبه/ ۱۹ دی ۱۳۹۵ / ۱۰:۰۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 95101911540
  • خبرنگار : 90047

برچسب‌ها