گلستان 600 شهید اهل سنت دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: جایگاه رهبری و امامت در امت اسلامی بسیار موثر است و این موضوع برای دنیا قابل درک نیست.

به گزارش ایسنا، آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در کنگره رزمندگان گلستان، آرمان‌های بزرگ شهیدان را جهاد فی‌سبیل‌الله، دفاع از ارزش‌ها و ایران اسلامی، دفاع و پایداری بر محور ولایت فقیه و رهبری ولایت فقیه دانست و اظهار کرد: حفظ آرمان بزرگ شهیدان تنها به برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان نیست بلکه باید در مسیر آرمانهای آنها گام برداشت و راه آنها ادامه داد.


وی به وصیتنامه شهدا اشاره کرد و افزود: در وصیتنامه بیشتر شهیدان بر توجه به محوریت رهبری و ولایت‌فقیه و پاسداری از آن، از سوی همه اقشار مردم تاکید شده است و این عزیزان در نامه‌های خود ملت ایران را به این جایگاه الهی، معنوی و بزرگ توجه داده‌اند و آگاهانه و بصیرانه به مسائل این کشور که باید مورد توجه ملت ایران باشد، توجه کردند.

نورمفیدی به نقش امام راحل دربسیج نیرو های مردمی بویژه نسل جوان برای پیروزی انقلاب و پیروزی در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) مدرس عالی در قم بود و شاگردان بسیار شایسته‌ای داشت. زمانی که ایشان وارد نهضت اسلامی شد، ایمان قوی، عشق به خدا، شور انقلابی، ایثارطلبی و شهادت طلبی در دل جوانان به وجود آمد.این جوانان با عشق به اسلام و امام به جبهه‌ها رفتند و این نشان می‌دهد جایگاه ولایت‌فقیه جایگاهی موثر دارد و این چیزی است که برای دنیا قابل فهم و درک نیست.

امام جمعه گرگان با اشاره به حضور مقام معظم رهبری در بین رزمندگان در طول دوران دفاع مقدس، اظهار کرد: معظم له با اینکه رئیس جمهور بودند اما با لباس نظامی در جبهه‌ها حضور یافته و به رزمندگان روحیه می‌دادند. این موضوع نشان می‌دهد جایگاه رهبری و امامت در امت اسلامی بسیار موثر بوده و برای دنیا قابل درک نیست و از آنجا که این انقلاب مورد لطف خداوند قرار دارد نور الهی در دل نمایندگان مجلس خبرگان افتاد و بهترین انتخاب را برای رهبری نظام انجام دادند. انتخاب مقام معظم رهبری پس از رحلت امام نیز بهترین انتخاب بود و در این 27 سال، رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب در همه میدان‌ها  باعث اقتدار ایران اسلامی شد.

امام جمعه گرگان به هفته وحدت اشاره کرد و گفت: امروز دشمن، ضربه زدن و تضعیف کردن محوریت رهبری را در دستور کار دارد و در دستور دیگر از بین بردن وحدت را هدف قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان با تقدیر از برگزارکنندگان اجلاسیه 4000 شهید استان، خاطرنشان کرد:  از 4000 شهید استان، 600 شهید از اهل سنت است که این مهم، تجلی عملی وحدت بین شیعه و سنی در گلستان است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۲۳ آذر ۱۳۹۵ / ۱۲:۳۴
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 95092314241
  • خبرنگار :