عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران مطرح کرد

عقب‌ماندگی بهزیستی در ساماندهی معتادان بهبود یافته

عضو کمیسیون اجتماعی شورای شهر تهران اعلام کرد: سازمان بهزیستی عقب ماندگی زیادی در اجرای تعهدات قانونی خود در ساماندهی معتادان بهبود یافته دارد.

به گزارش ایسنا، مجتبی شاکری با بیان این مطلب افزود: اگر سازمان‌هایی که متولی حوزه کاهش آسیب‌های اجتماعی هستند به درستی سرجای خود قرار نگیرند، حتما تلاش‌های دیگر سازمان‌ها مغفول مانده و به نتیجه نهایی نمی‌رسد.

وی افزود: به نظر بنده باید بسیاری از اموری که مربوط به ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی بوده و اجرای آن به هیچ عنوان مربوط به شهرداری تهران نیست، توسط سازمان‌های مربوطه انجام شود تا معضل آسیب‌ها در تهران حل شود.

این عضو شورای شهر تهران تاکید کرد: متاسفانه مدیریت یکپارچه در حوزه پیشگیری از اعتیاد با همکاری سازمان های متولی وجود ندارد.

شاکری ادامه داد: لازم است بعد از گام بلندی که شهرداری تهران در بهبود وضعیت منطقه 12 به ویژه محله هرندی برداشت، سایر سازمان های مسئول و متولی نیز پای کار آیند تا ان‌شاءلله معضل اعتیاد و آسیب‌های اجتماعی حل و رفع شود.

بر اساس گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرنوشت، شاکری تاکید کرد: متاسفانه سازمان بهزیستی عقب ماندگی زیادی در اجرا تعهدات قانونی خود در ساماندهی معتادان بهبود یافته دارد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۸ آذر ۱۳۹۵ / ۱۱:۳۵
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 95090804763
  • خبرنگار :